andilove

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Andrea - 15 november 2011 20:24

Hejsan svejsan.

Jag har en liten fråga till er.

Är Elsas mode värd att köpa&läsa? Har sett 2 avsnitt på Tv3play,och de verkar ju okej.

Så tycker ni att jag ska köpa den? Är den bra?

Tacksam för svar :)

Om ni undrar vad jag gör så är det att sitta och lyssna på THG-trailern och chatta med Isadora.

Och nu tänkar kanske ni" Varför så lyssnar hon på Trailern?"

Mitt svar är att jag sett den så många gånger,att jag typ kan allting i videon,så jag sitter och pratar med trailern.

Åh,jag blir fortfarande ledsen av Prims hjärtskärande skrik!

Tack Malin för att du tipsade om den på din blogg,annars skulle jag nog aldrig läst THG(även om många andra bokbloggerskor läser dem). Men Malins bokstil påminner om min egen,så därför så litar jag på  hennes bokrecensioner,bortsett från de jag läst och tycker annorlunda om.


Mina damer och herrar,Malins bokblogg: http://bokmalensblogg.blogspot.com/

Av Andrea - 15 november 2011 17:58

.. men ni skulle inte kunna vara lättare att städa?

Hej! 

Idag när jag kom hem,halv fyra,så började jag direkt att städa min bokhylla. Det vill säga,böcker,tidningar,skivor,gamla leksaker..Allt möjligt!

För det var superstökigt.

Och sen började jag blanda in mina andra bokhyllor.

I två och en halv timme har jag städat min nbokhylla(mina bokhyllor+skrivbordet).

Och jag är fortfarande inte klar. 

Alltså 2.30 h utan paus. Jag är jättetrött just nu,och därför tog jag en paus.


Aja,idag i skolan så var vi ute på stan igen och enligt mig gick det bäst idag. Vi fick inte från många affärer,men på Akademibokhandeln fick vi 2 fulla påsar med böcker(hehe,Andrea vet vad hon vill köpa på julbasaren!) och på Game fick vi 3 (fula) T-shirts,2 affisher med typ Battlefield&Fifa 12

Men nu ska jag fortsätta att vila,så jag kan städa sen =)

Kram Andrea

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards