andilove

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Mitt rum(när det är städat) + mina bokhyllor

Av Andrea - 16 november 2011 19:32

Det här är alltså mitt rum när det är städat. Det är viktigt att minnas,för det är en massa skillnad.

Och det kan en massa personer intyga om,även fast jag inte har före-efterbilder!  

Min bokhylla(stora): Längst uppe,2 våningar,så har jag olika souvenirer,stenar&filmer(och sims).  

Sen så ser vi här några böcker från svenska författare. Eller hela hyllan är med svenska författare.  

Och här har vi alla böcker med Meg Cabot  

Och här ännu mer svenska böcker,dock så är det andra länder(inte amerika/engelska) från och med 'Burkpojken' till 'Scenbyten'  

Sen har jag lite olika tidningar.  

 Och brevid dem lade jag upp 2 korgar med olika saker.  

Sen har vi fler böcker,vissa är barnböcker,vissa inte.

Sen lite mer tidningar.    

Och här ser vi mina favoritböcker,dock ser man inte att det står Hungerspelen&Revolt,men Fatta Eld ser man.

Sen några andra böcker jag gillar(hehe,man ser Revolt ganska bra nu)    

Sen här under är det olika böcker som jag gillar.  

Och här har jag äntligen tomma platser. Från och med Secrets(Jaqueline Wilson) och uppåt är det engelska böcker.

Ovanför Bridgets Jones dagbok så är det olästa böcker(tillfälligt tom :) ) Sen sp är det KAP också.  

Sen mitt rum. Det här är området närmast dörren.  

Och det här är mittenområdet.  

Här är sängområdet.

 

Här är området där jag gillar att läsa.  

Och här är min älskade bokhylla,  

Efter att jag städat var det dags att bada,  

Och nu tänkte jag ↑


Andrea♥


PS:Jag räknade och såg att jag har 155 böcker här i stan,(då räknar jag inte med barnböcker!)

Och sen har jag ju lite fler på landet :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Ovido - Quiz & Flashcards