andilove

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Andrea - 24 november 2011 19:50

Den här drömmen är verkligen knäpp. Om ni själva skulle drömma den kanske ni tycker att den är läskig,fast inte via min förklaring.


Har inget namn till den,ni som läser kanske kommer på något?

"Andrea och Abtin har åkt på semester tillsammans till något torrt sandigt land.

På flygplatsen köper Abtin biljetter.

-Vad är det där till för!? ,frågar Andrea.

Abtin svarar inte.

-Men Abtin. Säg inte att det är de där mattesaken.

Mattesaken är i själva verket en slags frågesport.

Du får en fråga,ett mattetal,och ska svara rätt.

Annars ställer du dig  i en viss kö.

Där får du en till fråga(mattetal).

Får du inte rätt,drar man av ditt skinn på ansiktet .

Abtin går till den långa kön för första frågan.

Han kommer dock tillbaka en halvtimma senare,helskinnad

-Tro inte att jag inte berättar för mamma.,säger Andrea

-Jaja.,säger Abtin

På vägen möter Andrea Alice och hennes storebror

-Oh Andrea,har du också gjort frågesaken?,frågar Alice

-Nej!

-Tråkigt,det är jättecoolt!"

Haha,roligt att Alice tycker det är jättecoolt,i min dröm alltså.


Andrea: Ann,du som tyckte boken jag skriver verkar hemsk(alltså inte dålig),hör på min dröm.

*Berättar drömmen*

Ann: Huh,vad hemskt. Att du drömmer såna saker,det måste vara mitt fel.


Fast det var ingen mardrömm!

Andrea♥ 

Av Andrea - 24 november 2011 19:00

Det här blir ju ett korkat inlägg - eftersom jag är liten!

Men då får jag väl ta från när jag var lite yngre.

Det blir typ 2 år sedan.


Genom drömmens rike

Genom drömmens rike

Jag fattar inte riktigt vad jag gillade med dessa böcker,läste nämligen om dem förra veckan,och tjaa..

Jag längtade verkligen tills jag kunde läsa andra böcker.

För det var bild varannan sida typ,storleken på typsnittet var väl ungefär 16 och ja.

Det säger en hel del.

En bok tog 15 minuter.

Det är liksom inte bra.

Jaja,struntsamma.

En favoritbok var det iallafall.


Andrea♥

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards