andilove

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Nu är jag piggare!

Av Andrea - 25 november 2011 19:04

Haha,det är det jag sitter och gör.

Fast mitt bröd tog precis slut.

Nu är jag piggare,kanske för jag precis ätit middag - och ska skriva Cornyn.

Men sen kan de bli lite svagt med Cornyndelar,för jag,Issa,Sofie och Teda har inte spelat på Cornyn på flera veckor,och jag gör det inte själv.


Medans ni väntar på detta kan ni läsa en lista som jag svarat på för att jag har tråkigt.


Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen speciell.
Beroende av: BÖCKER!!!
Vad tror folk om dig?: Fråga dem istället,nej..men jag verkar väl ond typ.
Vad säger du för att imponera på någon? Varför ska jag imponera på någon?
Hur imponerar man på dig? Mig imponerar man inte på :P
Brukar du skratta för dig själv? Ja det är klart.
Var bor du? Hemma
Trivs du där? Japp.
Äger du några converse: Ja.
Är du allergisk mot något: Nej!
Hur svarar du i mobilen: Hallååå(med uttråkad röst)
Antal timmar sömn i natt: Tror du jag räknar?
Brukar du komma i tid: För det mesta
När blev du fotad senast: För någon timme sen.
Hur känner du dig nu: Trött och ont i magen.
Vad saknar du: SNÖ
Hade du en bra kväll igår: Minns inte :/
Favorit dryck på morgonen: Juice eller oboy 
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar mellan 21-22,sen så somnar jag någon gång i livet.
Sysslar du med någon idrott: Går på dans
Vill du hellre ha mail än brev: Brev :P
Är du nöjd med ditt liv: Jaa 
Vad gör du i morgon: Pyntar mitt fönster
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inget,om jag inte köper något,vilket jag inte brukar.
Vad längtar du till? JUL! :D
Du samlar på: Stenar&souvenirer
Vilken tid gick du upp idag: Klockan åtta
Är det okej att gråta: Ja såklart!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa BÖCKER,spara,åka utomlands med familjen.
Bär du glasögon eller linser: Ja glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej kläder ska vara bekväma och ha bra kvalite(och snygga då)
Är du bra på att laga mat: Beror på vad jag lagar.
Vad dricker du helst när du är törstig: Isigt vatten
Vilken är din favoritglass: Ben & jerrys,piggelin,sandwich
Vad äter du helst när du ser på film: Chips/popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Jaa,som tur är ;)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Tycker du jag ens verkar vara en människa ?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards