andilove

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Andrea - 26 november 2011 21:50

     

Har julpyntat mitt fönster.

Är beroende av att julpynta mitt fönster,så kom inte och säg att det är fult.

Nej men kommentera om ni tycker det är fint/fult sen så ska jag ignorera dem som tycker det är fult.

För jag gillar att pynta mitt fönster - och jag blev nöjd.

Egentligen är  det viktiga att jag gillar det,men det är roligt att höra vad andra tycker.

Älskar julkänslan jag får genom att titta ut♥ 


Ska stänga av datan nu,så kramis! Hörs imorgon - på Advent!
Andrea♥ 

Av Andrea - 26 november 2011 19:30

Hmm..det får nog bli Lögner,första boken i Pretty Little Liars

Köp gärna till mig i julklapp,vem som helst :P - Nä förresten,inte vem som helst,utan någon jag känner!

Haha,roligt att jag just nu läser en bok som heter Lögner,GONE-Lögner ni vet.

Av Andrea - 26 november 2011 18:09

http://andypandycool.blogg.se/2011/november/den-fattiga-och-den-rika-del-1.html<

Japp,rubriken talar sanning. Klicka på länken ovan och läs en helt ny berättelse om tiggarflickan Leah och överklasstjejen Anastasia.

Del 1,i en lång berättelse(20 + delar).


Förövrigt så kom jag hem från Kista Galleria för en timme sen,och nu ska jag spela sims,vet exakt hur jag vill göra.

Andrea♥





Av Andrea - 26 november 2011 11:51

..på Adlibris

Ni ser stället där det står "Kunder som köpt denna bok har även köpt:".

Sen ser ni böckerna under det.

Paranormalcy

Abandon

Spirit Bound

Nighshade(lite otydligt)

Det är böckerna jag köpt,som ni kanske minns!

Lite lustigt att se 4 av böckerna man köpt där!
Andrea♥

Av Andrea - 26 november 2011 11:40

Goder morgon i denna sal.Goder morgon i denna sal. Eder önska vi. Eder önska vi. En angenäm morgon stund,en angenäm morgon stund.

Haha sorry,men jag sitter och sjunger igenom alla låtar vi ska uppträda med på Lucia&Julbasaren.

Nåja,på rubriken står det "Nu har jag läst klart.." och jag har alltså läst klart GONE-Lögner.

Det tog jättelång tid. Började i måndags! Okej nu låter jag skrytsam igen men för mig känns det jättelångsamt.

Tror det beror lite på att den visar en så dyster framtid.

Ska jag säga med tanke på min bok..

Men där finns iallafall föräldrarna kvar! 
På måndag - Bokmåndag-kommer iallafall recensionerna på de 3 första böckerna i GONE-serien.

Alltså de som finns på svenska än - de 3 resterande har inte översatts än.

Nu ska jag spela sims.

Inte med Cornyn eller Legacy - ifall att ni trodde det.

Men Legacy kommer förmodligen imorgon! Ifall jag orkar.

Det är ju första advent imorgon..

Men man kan inte tro det med tanke på vädret.

Känns som om jag kommit till mars.

Alltså inte planeten - månaden! :)

För guds skull,det kan väl iallafall vara frost imorgon?!

Andrea♥

Tumblr_lv4s45ccyc1qh5lido1_500_large

Kan det inte se ut såhär om några dagar?


Upd: Mitt sims fastnade..så jag får skjuta upp det lite. För nu ska jag till Kista Galleria,och göra..någonting!

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards