andilove

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Andrea - 29 november 2011 17:46

Att den är till Andrea från  Andrea gör ju ingenting!

Känner mig ännu mer självisk&egoistisk,men hallå det var ju ett recensionsex. jag fick från Pocketförlaget :)
Tack så mycket för det! Jag ska ge den till mig själv i julklapp.

Jag skriver inte vilken bok det är men ni som gillar facebooksidan kan ju se det :) De får alltid nyheter före er - som att en ny berättelse på bloggen kommer ersätta Cornyn!
Det visste ni inte va?

Andrea♥ 

Av Andrea - 29 november 2011 16:02

Dag 25. En person (ur en bok) du känner igen dig i

Redan i början när jag läste igenom listan för att se vad det var jag kastade in mig i - förstod jag att detta är en fråga som inte har något svar,från mig iallafall.

Jag känner verkligen inte igen mig själv i någon bok.

Möjligtvis någon som läser mycket - men i det stora hela,liknar jag alla som läser mycket? Har jag samma boksmak som dem ? 
Det är få personer jag har samma bokstil som,och ingen av dem är t.e.x någon i min skola.

Det skulle vara bra om mina kompisar började läsa samma böcker som jag så  vi skulle kunna prata om dem,men det gör de inte. Issa tycker jag läser svåra böcker(vad du nu menar med det fattar jag inte :) )

Vissa bokbloggerskor påminner väldigt mycket om mig själv med deras boksmak. Men och? Det gör inte så jag känner igen mig något på dem,bara boksmaken.

Därför är mitt svar,ingen!

Så sant som det är sagt!

Nobody is like me! I'm one of a kind..


Andrea♥ 


Av Andrea - 29 november 2011 15:32

Nej jag vet,det är jag inte.

Men idag åt jag faktiskt nyttigt mellanmål.

Egen pressad apelsinjuice och youghurt! Jag anser att det är nyttigt iallafall!
Visste ni att när jag ska pressa apelsinjuice,behövs det två apelsiner för ett normalstort glas.. Det är faktiskt mycket.

Innan jag gjorde mellis så gick jag med Nellie&Alice till Vivo(Nej juste de döpte om det till Vi men nu är det ett dumt Hemköp) och pantade flaskor som några fått på sponsorjakten,ganska äckligt kan man säga att det var. Jaja,det var mest de som gjorde(sluta anklaga mig!)

Erkänn att de gjorde låten bra! De borde ha med den när den tredje filmen görs,Mockingjay..

Det är låten Hängeträdet..eller vad den heter på svenska,jag minns inte!
Andrea♥ 


Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards