andilove

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Dag 25. En person (ur en bok) du känner igen dig i

Av Andrea - 29 november 2011 16:02

Dag 25. En person (ur en bok) du känner igen dig i

Redan i början när jag läste igenom listan för att se vad det var jag kastade in mig i - förstod jag att detta är en fråga som inte har något svar,från mig iallafall.

Jag känner verkligen inte igen mig själv i någon bok.

Möjligtvis någon som läser mycket - men i det stora hela,liknar jag alla som läser mycket? Har jag samma boksmak som dem ? 
Det är få personer jag har samma bokstil som,och ingen av dem är t.e.x någon i min skola.

Det skulle vara bra om mina kompisar började läsa samma böcker som jag så  vi skulle kunna prata om dem,men det gör de inte. Issa tycker jag läser svåra böcker(vad du nu menar med det fattar jag inte :) )

Vissa bokbloggerskor påminner väldigt mycket om mig själv med deras boksmak. Men och? Det gör inte så jag känner igen mig något på dem,bara boksmaken.

Därför är mitt svar,ingen!

Så sant som det är sagt!

Nobody is like me! I'm one of a kind..


Andrea♥ 


 
 
Linnea

Linnea

29 november 2011 16:14

Var gärna med och tävla om ett Iphone 4/4s skal i min blogg :)
http://linneamatros.se/2011/november/tavling-iphone-skal-1.html

http://linneamatros.se

Andrea

29 november 2011 16:14

Har ingen iPhone så..

 
Isabella

Isabella

29 november 2011 17:27

Fin blogg! :)

http://piinky.myshowroom.se

Andrea

29 november 2011 17:43

Tack :)

 
fanny

fanny

1 december 2011 15:37

Du har kanske lite äldre boksmak än många i din ålder? :)
Men frågan var väl någon karaktär i en bok som du känner igen dig i? Hihi

http://tstre.bloggplatsen.se

Andrea

1 december 2011 15:59

Ja det tror jag.
Jag vet,men jag gjorde om den lite,det finns ändå ingen karaktär jag känner igen mig i =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Ovido - Quiz & Flashcards