andilove

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Dag 26. En bok som fick dig att ändra åsikt om någonting

Av Andrea - 30 november 2011 16:15

Törst


Törst! Innan törst så tyckte jag Twilight var den bästa vampyrboken.

Törst fick mig mer att inse att Bella är en nörd som behöver store,starke,fula(heh) Edward..

Fast fjärde och tredje böckerna är okej..

Men ettan och tvåan  - hello boredom..

Andrea♥

 
 
Holly

Holly

30 november 2011 16:30

Läs tvd! (the vampire Diaries) De äger! Fast jag tycker nog att VA är den bästa vampyrboken, ändå... Men jag måste nog säga att twilight är extremt överskatted och VA är extremt underskatted...

http://vampires.bloggplatsen.se

Andrea

30 november 2011 18:35

Har funderat på att läsa de ett tag :)
Japp,VA äger. Så synd att folk hört talas om Twilight istället!

 
Malin

Malin

30 november 2011 18:58

VA är såååååå mycket bättre än Twilight. Jag fattar inte varför folk gillar Twilight så mycket, det är liksom inget speciellt med den!

http://bokmalensblogg.blogspot.com

Andrea

30 november 2011 19:12

Håller med! Det är den klassiska(och dåliga,lite feminist här!) om den svaga tjejen som måste bli räddad av den starka killen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards