andilove

Alla inlägg under november 2011

Av Andrea - 9 november 2011 19:18

Hejsan! För en timme sen,nästan exakt,gick Julia och Linn.

Alltså,vi jobbade med bara headern typ 2h. Kanske för att vi gjorde om den,hehe.

Nåja,det är en JustinBieberblogg(fattar inte hur jag kunde göra en design med honom så länge,jag som hatar honom.)

Det är helt vitt för att inget inlägg skrivits :/


Men vi gjorde headern tillsammans,men resten är ju Made by me,därför står det Design av Andilove :)
Kolla bloggen för att se resultatet helt,här ser man inte allt: http://beliebersinsweden.webblogg.se/?tmp=09192934 

Av Andrea - 9 november 2011 14:49

Hej! Snart ska Linn&Julia komma så ska jag typ hjälpa dem med deras designer.

Fast de skulle kommit för en kvart sedan :/

Nåja,det ger mig tid att göra inlägg på Bokbloggen.

http://andypandycool.blogg.se/?tmp=09144450,ni vet.

Förresten,har inlett ett kommentarsystem där,efter 3 kommentarer kommer ett nytt inlägg.
Så ni får jättegärna kommentera där♥

Nu ska jag fortsätta skriva om huvudkaraktärerna i min nya  berättelse där.

Fast  ni får aldrig läsa den om ni inte kommenterar :P
Kram Andrea♥

En bild som var menad för Systersjälar som jag skriver med Isadora.

Men jag tror inte vi kommer skriva på ett långt tag..


Åh,nu kommer dem. 

Av Andrea - 8 november 2011 20:39

Mm,pepparkakor. Men det är lite för tidigt för sånt,right?

Men här har vi Ballerinakakorna med pepparkakssmak är rätt sak för det läget.

Inte min bild,hittade på google

Mm,det är konstigt att choklad&pepparkakskexet går ihop,men de gör de.

Fast jag föredrar som alltid att äta kexen för sig och chokladen för sig,

Men pepparkakssmaken är verkligen lyckad.


Jättebra för dig som längtar efter pepparkakor,men att baka är för tidigt!


Av Andrea - 8 november 2011 19:40

Hej :) 
Ena sekunden sitter jag och vickar på min tand,andra sekunden så har jag dragit av den utan mening så den hamnar i min tröja.

Blä! Jag menar,jag drog ut den utan mening. Usch! Sen så blev min tröja lite blodig också. Och nu har jag ett till tomt hål i min mun(en tand som ramlade för flera månader sen,den nya har inte växt ut än!)

Andrea♥ 

Av Andrea - 8 november 2011 18:58

Hello,my dears. Haha,skämtade. Menmen.

Jag har fått en ide(som ni såg på rubriken?)

Ni vet att jag skrev ett inlägg igår,Med ett glas julmust får man in julkänslan♥ ?

Iallafall,eftersom jag(och säkert flera av mina bloggläsare) längtar efter julen just nu,kommer jag varje dag ge er ett tips för att få juligare stämning.

Det kommer stå typ "Tips 2 för att få en juligare vardag" eller något.

(Börjar från 2 eftersom julmusten var ett tips,hehe).

Okej,nu är ni med på noterna varför sådana inlägg kommer komma.

Kram Andrea♥


Av Andrea - 8 november 2011 16:38

Hej!
Idag började ju vi samla in saker till Julbasaren.

Första affären vi går in i är Weekday,och där får vi inget.

Sen M&Q,då säger hon butiksbiträdet att 3 tjejer redan varit där,och då tänker man "Va?!".

För liksom,det är vår gata och ingen i femman får ta den delen,och är det en annan skola?
För den skulle ju kanske gått igenom alla affärer före oss.

Nåja,affär efter affär "Nej tyvärr,vi får inte ge bort saker" "Nej tyvärr,pröva med mindre affärer" och annat.

Så då får man ha det där fejkade leendet och säga "Okej,men tack ändå. Kom gärna till Julbasaren den tionde december" och le tills man kommer ut där man säger hur arg man blir.

Men vadå!
Vi hann gå från Weekday till Åhlens City,och vi fick tre jäkla saker från 2 olika affärer.

H&M,M&Q,BR,Buttricks,Lindex,KappAhl..Alla sa nej!

Och vet ni varför??

För att stora affärer inte får ge ut saker men små får.

Eller jaa, Teda fick ju tillexempel från Zara,men ja,hon fick inte från H&M till exempel.

Men ändå! Vi fick 2 saker med cykellysen och en Olivtvål.


Hoppas verkligen det går bättre på torsdag,då kommer vi ju längre fram och då är det mindre butiker.

Dessutom ska vi gå till Apotek H(konstigt namn) som ska ha packat ihop lite saker till oss,och dessutom gå tillbaka till affärerna Joy&Manhattan för att prata med dem igen.


Allt skulle vara bra om inte alla andra fick så himla mycket.

Alla andra fick typ minst 15 saker.

Issa fick till och med en skinka(okej vem vill ha det?!).


Men Issa,bara så du vet,det var inte särskilt kul när du skröt om alla saker du fått när vi bara fått tre saker.


Om vi inte får mer än 3 saker på torsdag blir jag galen.

Jag lovar,en grottmänniska.


Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 7 november 2011 19:51

Hej!
Kom på vad jag hade tänkt skriva förut.

Varje år har min  skola julbasar och sånt,och då ska vi liksom gå runt på stan och se om de har någonting de kan skänka till lotterierna.

Då är jag med Jenny&Hedvig,och vi har fått en jättebra gata enligt mig.

Vi har fått Drottninggatan,från BikBok ungefär,till Gamlastanbron(eller vad den heter?).

Och det är jättemånga affärer i det området,några exempel,H&M,DinSko(där jag förövrigt köpte 2 par skor idag),The body shop,Buttricks,BR leksaker,M&Q..Ja,det är bara ett par få exempel

Alla som  varit där vet hur många affärer det finns.

Satsar högt med antalet prylar,haha :)

Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 7 november 2011 19:36

Hej!
Kom hem för 50 minuter sen ungefär.

Köpte en liten flaska julmust åt mig själv,så nu har jag lite julkänsla♥

Har precis fixat en design till Nora.


Lägg märke till att jag gjorde den lite julig,med julröd bakgrund&snöflinga :D

http://norainsperation.blogg.se/?tmp=07193854



Och nu ska jag:

1. Fixa design åt Nelly

2.Duscha  

3.Svara på brev

4. Läsa KP&böcker

5.Sova


Tror inte jag uppdaterar mer här idag,får se.

Annars så kommer några bokrecensioner upp här http://andypandycool.blogg.se/
Svara gärna på frågan jag har där just nu,också!


Kram Andrea♥ 


Ovido - Quiz & Flashcards