andilove

Alla inlägg under november 2011

Av Andrea - 28 november 2011 18:28

- Läget just nu är hemskt,med andra ord,utan snö

Har någon av er läsare fått snö? För alla bor ju inte där jag bor,direkt...

Jag är avundsjuka på er som har snö.

Förra året snöade det en massa redan i oktober. Det har jag bildbevis på!


Idag hade jag en hemsk huvudvärk.

Först i skolan hade vi vikarie,och då var såklart halva klassen jättejobbiga och skulle låta som 50 pers.

Då fick jag min huvudverk. Sen på dansen hade vi superhög musik,det gör inte saken bättre..

Fast nu mår jag bra.


Nu har jag en fråga till er,som premunumerar på KP..och har läst det senaste nummret(16)!
Ni vet den där Birkaflickan? Är det bara jag som tycker hon är läskig?

Men hon är ju så läskig! Så overklig!(Konstigt,med tanke på att hon är en plastmodell..).. Men jag blir rädd av henne.

Såg vikingarna ut sådär,eller? Åh,måste sluta stirra på bilden,hon skrämmer mig..


Andrea♥

Av Andrea - 27 november 2011 20:24

Hej,finns det några snälla barn här? Ho-ho-ho!

Haha,tomten är bättre på det än jag.

Iallafall,idag runt tre så hyrde jag film och såg Djävulen bär Prada,har sett den lite halft förut men nu såg jag hela.

Den var bra,jag gillar att huvudpersonen heter Andrea(Gud vad jag är beroende av mitt namn!),det var ett plus :P

Sen gick jag hem till min morbror och lekte med lego med min kusin som är tre år.

Klockan sju gick jag hem och åt mat och nu sitter jag här framför dataskärmen och tänker spela sims,hann inte med det imorse!
Djävulen bär Prada Poster

(Bild från  imdb )


Andrea ♥

Av Andrea - 27 november 2011 14:27

131 av mina besökare denna månad kommit till min blogg via Google?

Det är lite lustigt tycker jag.

Majorieten av dem är folk som sökt på olika låtar och då har mina dagens låt:ar kommit upp.

Men vissa har sökt på "Godnattvisor"..

Då blir det lite pinsamt med tanke på att mina Godnattvisor är sånt som är mysig att sova till,men de menar väl barngodnattvisor..

Det har även kommit folk genom att söka på olika böcker :)
Det är skojigt,att ens besökare kommer till en på det sättet.

Ett tips för er som vill ha fler besökare är att skriva om roliga saker och sånt som folk ofta söker på.
Men då menar jag inte att ni ska skriva de orden i ett  inlägg,sånt ni tror att folk söker på.


Kan göra ett inlägg med tips för att fixa besökare =)

Den kommer nog om några dagar! 

Av Andrea - 27 november 2011 12:57

Hmm..en bok jag önskar att fler läste.. Det spelar ju ingen roll för mig direkt men kanske..Airhead-trilogin?
Jag bara tar något nu,vet inte riktigt vad folk läser och inte läser..

AirheadAtt vara Nikki Jagad

Jag vet inte hur många som läst de här böckerna men jag känner inte många som gjort det iallafall..

Av Andrea - 27 november 2011 12:29

Idag är det första advent! Wiie!

3863850727_large

(Bild från We♥It)

Nu ska jag spela sims :) Och fixa en sak..

Till er :P
Andrea♥ 

Av Andrea - 26 november 2011 21:50

     

Har julpyntat mitt fönster.

Är beroende av att julpynta mitt fönster,så kom inte och säg att det är fult.

Nej men kommentera om ni tycker det är fint/fult sen så ska jag ignorera dem som tycker det är fult.

För jag gillar att pynta mitt fönster - och jag blev nöjd.

Egentligen är  det viktiga att jag gillar det,men det är roligt att höra vad andra tycker.

Älskar julkänslan jag får genom att titta ut♥ 


Ska stänga av datan nu,så kramis! Hörs imorgon - på Advent!
Andrea♥ 

Av Andrea - 26 november 2011 19:30

Hmm..det får nog bli Lögner,första boken i Pretty Little Liars

Köp gärna till mig i julklapp,vem som helst :P - Nä förresten,inte vem som helst,utan någon jag känner!

Haha,roligt att jag just nu läser en bok som heter Lögner,GONE-Lögner ni vet.

Av Andrea - 26 november 2011 18:09

http://andypandycool.blogg.se/2011/november/den-fattiga-och-den-rika-del-1.html<

Japp,rubriken talar sanning. Klicka på länken ovan och läs en helt ny berättelse om tiggarflickan Leah och överklasstjejen Anastasia.

Del 1,i en lång berättelse(20 + delar).


Förövrigt så kom jag hem från Kista Galleria för en timme sen,och nu ska jag spela sims,vet exakt hur jag vill göra.

Andrea♥





Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards