andilove

Alla inlägg under december 2011

Av Andrea - 25 december 2011 12:53

               

Nog med sånt,här kommer mina julklappar(som jag fick,inte som jag gav)

De här har ni ju sett.  

En morgonrock  

Dear John

Bloodlines

Last Sacrifice

The Hunger Games

Princess diaries

Pojkarna(den har jag läst klart,och jag hatar den. Jag hatade den innan jag läste den,jag bad om den för att veta hur dålig den var)

OCH EN IPHONE :D Jippie! Tack så jättemycket mamma och pappa♥♥♥

 

Tänk inte,oj vad lite böcker hon fick. För jag fick ett presentkort på Akademibokhandeln med femhundra kronor,och då kan jag välja vilka böcker jag vill köpa och det räcker till mer än det jag förmodligen hade fått ifall de köpte.     

Och så fick jag 200 kronor på Adlibris,vilket är jättebra för de har så billiga böcker där!  

Sen presentkortp å The Bodyshop laddat med 200 kronor.  

Ett till från Bodyshop med 250 kronor!


Sen fick jag lite kläder som jag inte tog bild på!

Jag är jättenöjd med mina presenter :D Vad fick ni i julklapp?


Andrea♥ 

Av Andrea - 24 december 2011 09:45

Hej! God Jul alla bloggläsare! Jag kände för att blogga lite,önska er God Jul! Jag har ju redan bloggat,men det var tidsinställt,ni vet,lucka 24 med en .... !

Nåja,jag har öppnat 3 paket,packetet i min julstrumpa,ett under granen,och ja,ett till under granen för Abtin  ville att jag skulle öppna hans nu!
Nåja,här är sakerna jag fick!

Okej,jag har alltså fått:
I strumpan(från mamma och pappa),Grinchen - Julen är stulen( Hehe :D )

Under granen(från mamma och pappa),Presentkort på The Body Shop,samt det där lilla paketet med Bodyshops-saker,ni ser dem ovanför.

Under granen(från Abtin),Dear John av Nicholas Sparks! Jag visste inte att Abtin visste att jag läser på engelska :D 
Nåja,nu ska jag äta frukost,bygga pepparkakshus och se på Grinchen - Julen är stulen! Och i eftermiddag ska vi till min moster för att fira jul!
Andrea♥ 

Av Andrea - 24 december 2011 08:15

 

JULAFTON! Och jag bjuder på något speciellt! Här är min julklapp,från mig till er!

Nu har du chansen att vinna Tretton Skäl Varför av Jay Asher  !

Inte exemplaret som jag hämtade igår,nej,för i samarbete med POCKETFÖRLAGET så lottar jag ut ett helt nytt exemplar av det! Även om mitt också  är nytt!

Det enda du behöver göra är att:


1. Kommentera att du vill vara med

2. Vänta tills tävlingen tar slut den femte januari!

Extra: 

3. Gilla inlägget på bloglovin' och följa mig så ni ser om det kommer några uppdateringar om tävlingen

4. Sprida vidare tävlingen!

God jul allesammans!
Andrea♥ 

Av Andrea - 23 december 2011 19:36

Oj,näst sista luckan! 

 

Okej,gå in på YOUTUBE. Sök på någon låt,alla fungerar inte,så kolla om den runda saken som visar hur långt du kommit i låten. Om den är små vita saker runt den fungerar det.

Okej,tryck på snöflingan som ska finnas(se bilden nedan).

 Tryck på den och voila' !


Resultatet blir såhär! :D
Kul,lite så här dagen före dopparedan när man sitter i sin lägenhet i stan och väntar på snön som inte kommer komma på julafton!

Andrea♥

Av Andrea - 23 december 2011 18:13

Oj,julafton imorgon! Dan före dopparedan idag! Månaden har flygit fram,men snön hann visst inte med i takten :(
Idag har jag varit med Emelie,ungefär..hela dagen! Nej,men klockan tio skulle vi gå till hennes mammas jobb,och där drack vi(slash jag) en kopp varm choklad. Sen skulle vi gå till en affär för hon skulle hämta sitt halsband.  Efter det gick vi till zoo-affären och jag köpte en julklapp till Piggi&Tingeling,efter det gick vi hem till mig och vi lagade pasta carbonara,sen såg vi på tv,en rätt lång stund,innan vi gick till Ica och hämtade mitt bokpaket ,och efter det såg vi på tv igen,hmm,egentligen gör vi ju det nu också,ungefär! (Detta skrevs 18.13)

Nu är klockan tio över sju och hon gick nyligen!

Åh,kan verkligen inte tro att det är julafton imorgon! Oooh holy me! Haha :P

Andrea♥ 

Av Andrea - 23 december 2011 15:30

Andrea har fått 3 recensionsexemplar!

Tack så mycket Pocketförlaget,ni är supergenerösa!  Jag har fått sju  böcker från er,det är supersnällt! :)

Luftslott,Sheila O´ Flanagan

Inte han,Sheila O´Flanagan

Tretton skäl varför,Jay Asher


Wiie,är superglad. Nu har jag fullt med  jullovsläsning,tack,hemskt tack! :)

Andrea♥ 

Av Andrea - 22 december 2011 22:03

 

Lucka 22 innehåller:  

En bild på min julgran,som inte är lika kort i verkligheten.

Plus en jullåt som fastnat!

http://www.youtube.com/watch?v=HwHyuraau4Q


Andrea♥

Av Andrea - 22 december 2011 16:10

Yay,idag var det julavslutning och nu har man jullov. Ja,vi fick det för 4 timmar sen och jag borde uppdaterat då,men det gjorde jag inte! Hah. Nej men jag var faktiskt på bio med Issa :) Vi såg Breaking Dawn. 
Orkar inte skriva,så här kommer lite bilder.

 

Yay,fick diplom och porslintärna av min snälla lärare Ann,i julklapp :D Nästa termin blir min sista med henne :(

Ja,haha,biobiljetterna. Filmen var bra,men jag skulle bara ge den 3,5/5!  

v

När jag kom hem för ca..20 min sen? så såg jag två paket som hade ramlat ner i brevlådan. Det var två exemplar av Frestad,HoN 6 ! Hoppas nu ingen köpt den till mig i julklapp.. Undra varför jag fick två..Men tack så jättemycket Månpocket! Nu fyller jag på min jullovsläsning. Undra vem som får det andra exet av mig,i julklapp. Skulle kunna ge till Issa eller någon,men ingen av dem har läst böckerna. Vi får hoppas att den jag bestämt gjort det. Berättar vem sen,hon kan läsa min blogg :)       

Jag måste vara generös och ge henne(och alla andra) någonting,för det är bara två dagar kvar till jul,vilket min fina  nedräknare visar. Skulle vara kul om man kunde räkna ner till snön också!

Ha ett bra jullov!
Andrea♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards