andilove

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Alltså ofta..

Av Andrea - 10 januari 2012 19:16

För någon dag sen så skrev jag lite om särskrivningar,och då var det ju Fannys bloggnamn. Jag menade inget illa med det - och såvitt jag förstår det så tog Fanny inte heller illa upp. Problemet löst,right?
Nepp,tydligen inte! Hon skrev om det på sin blogg(fast inte om att hon är arg eller så utan att hon inte tänkt på det innan).

Då vill jag se vad de andra tycker,om de tänkt på de eller så.

Och då ser man senaste kommentaren 
"jag har aldrig täkt det när jag har sett namnet första in dryket när jag såg din blogg namn på din blogg så täker jag tror att hon heter säker Fanny och har en sims 3 blogg och det stämnde ju . Nu vart jag lite sur för att Andrea skrev det på sin blogg eller vem det var som gjorde det men jag tyckte det var dumnt skirvet jag hade inte täkt på det tills hon skrev det -.-"

Då blir jag lite irriterad,jag menar,vad vet hon liksom? Är det dumt skrivet att skriva så,eller? Det är mina tankar,och samtidigt tyckte jag att Fanny skulle kunna veta. Vad ska jag göra,kommenterar jag det blir det antagligen fler såna här kommentarer som Lisas(hon ovan). Ska jag mejla? Det känns överdrivet. Då kan jag få med det när jag skriver lite om särskrivningar.

Iallafall,jag svarade på det:

"

Hmm,varför var det dumt skrivet? Jag menar,min blogg,mina tankar. Och det var mina tankar.."

För det är ju så liksom. Skulle hon ta illa upp är det bara att skriva det,men jag tycker inte det är elakt?
Nu tittade jag in igen,för en stund sen och ser kommentaren

"i från 15 åriga Lisa

Tisdag 10 jan 17:32

Andre nu ska jag förklara .
Du skriver på din blogg om hons blogg och sen så skriver du att du har misstolkat hons namn med fantasims3.bloggplatsen.se
och sen skriver du det hell på din blogg du kan ju hålla dig inom dig tyckte jag för nu när du nämnde det så tänker man ju hela tiden på det när man ser bloggens namn -.- det är det jag tycker är så jävla typiskt av dig"

Då blev jag lite irriterad(ja,lite mer irriterad då). Jag bryr mig egentligen inte,men vad i hela världen är det som är  så jävla typiskt gjort av mig? Att jag skrev att man kan särskriva en bloggerskas namn?
Bravo Andrea,skickas in i fängelset? Är det det ni tänker? Det är väl bara att ignorera sådana saker,eller är det bara jag som kan det?

Jag skrev en sista kommentar

"Alltså jag vill inte starta något bråk eller det,men jag får väl skriva vad jag vill? Så vitt jag vet har inte Fanny tagit illa upp.. Och det där jävla typiskt av dig kan du för f-n ta tillbaka,för du känner inte mig,eller hur? Du behöver inte bli sur eller något.
Fanny,alltså jag vill verkligen inte bråka på din blogg,men ifall du skulle skriva något lite lustigt om min blogg och jag skrev om det på min blogg och får en kommentar som Lisas förstår du kanske att man blir lite arg? :)"

Nu skiter jag i det.  Hon kan vara sur för något som jag gjort,men jag tycker inte jag gjort det minsta fel.
Eller har jag det? Har jag verkligen gjort fel genom att särskriva?


Vet ni vad,rubriken är "Alltså ofta..",men den kunde lika gärna vara "Alltså softa.."
Aja,whatever. Ni kan haka upp er på sådant. Men jag bryr mig inte. Men det är ändå inte kul att se sådant.
Och jag vet att jag skrev "Och jag bryr mig inte",och därför kommer väl ett par av er tänka "Jaha då,men då behöver du väl inte skriva om det"(Förresten,jag vet att någon kommer göra det!). Men saken är det att jag ville få det klargjort för er

Förresten vet jag att hon sagt förlåt(skriver 20.03),men jag tänker inte ta bort inlägget,för jag är säker på att såna här situationer kommer upp igen.

Nu går vi över till det som inlägget skulle handla om från början!
Det är en bok som heter Utan titel som släpps i januari/februari.

Omslagsbild: Utan titel

Att fylla år har alltid gett mig en känsla av att allt stannar upp. Man befinner sig i jordens mitt, den som allting kretsar kring. Det är exakt samma känsla som jag hade när mamma dog. Då var det som om klotet slutade snurra alldeles tvärt och i samma stund började jag flyta tyngdlös genom Stockholm och jag hörde inget och trodde att alla andra var lika påverkade som jag. Men alla andra gick stadigt på marken och tittade inte ens upp på mig, där jag kryssade planlöst över himlen i tron att jag aldrig skulle komma ner igen.

(Text från Raben&Sjögren) 


Och mina grannar/två tjejer som gick i min skola förut(de är båda två,alltså grannar och två tjejer som gått i min skola) har gjort en musikvideo för den! Och jag tänkte låta er höra den. De sjunger faktiskt bra tycker jag :)

Andrea♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards