andilove

Alla inlägg under januari 2012

Av Andrea - 2 januari 2012 19:34

Hej!

Idag var jag ute på stan med Emelie. Här är lite bilder från dagen!

 

Hehe...Prövade lite olika pennor på Åhlens.  

Köpte en bok som jag kan ha som min läsdagbok. Ignorera framsidan,jag bara skrev lite saker.

Köpte två pennor(ja det är 3,men en är gammal.)  
Ett nagellack. Allt köpte vi på Åhlens. Jag,menar jag.

Åh,längtar tills bokrean. Att köpa böcker,så enkelt och billigt på rean.
Jag minns förra året. Jag köpte Törst och Fruset blod. Tänk om jag inte gjort det! Ifall inte Trudes blogg fanns,hade jag förmodligen inte gjort det! 

Andrea♥

Av Andrea - 2 januari 2012 19:18

4 av mina 10 senaste kommentarer är ren reklam. Det kanske inte låter mycket. Men vet du vad? Jag är less på er. 

Det är skitjobbigt. Se glädjen med tre nya kommentarer.

Vad innehåller kommentarerna?
Reklam,reklam och en Fanny som klagar på reklam(inte illa menat,det är bra att du klagar på dem eftersom jag inte gjort det!)

 

Sannalitens.se

27 december 2011 21:31

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här:http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sa...681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

 
Helin

Måndag 2 jan 15:09

Hej!


Fin blogg du har.
Just nu har jag en tävling i min blogg. Och vill att du ska vara med :)


P.s Veckans blogg tävling :)

 

 

madde

29 december 2011 20:54

Jag kör nu DAGENS BLOGG!
Var med och tävla!

 [Länk jag tagit bort]

Förlåt om du inte gillar såna komentarer!

 

 

Topsims

28 december 2011 16:32

Tävling i min blogg, vinn iphone skal:[Tagit bort länk]

 

Det är skitjobbigt! Jag har inte sagt något,hoppats att era hjärnor ska fatta att jag inte vill ha reklam.

Den sistnämnde är bara för idiotisk. Jag har haft exakt samma tävling,tror du jag vill ha reklam för en likadan?
ALLA,SLUTA! Får jag minsta lilla reklam i framtiden kommer jag bli galen på den personen,gå in på bloggen som den har och spamma den med kommentarer tills den slutar.  Eller något sådant gör jag väl. Så får den se hur det känns.

Det vill säga,superjobbigt!

Till alla er som kommenterar reklam.
Den enda reklamen som kan intressera  mig är något som har med böcker att göra?
Förstått?
Andrea♥ 

Av Andrea - 1 januari 2012 20:54

Hej! Idag har jag sett två filmer. Att jag sett båda innan gör inget  - är man filmälskare,så är man!

Totalt har jag sett fyra filmer det här lovet:

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 PosterFörtrollad Poster

Kalle och chokladfabriken PosterBig Mommas: Sådan far, sådan son Poster

Breaking Dawn och Big Momma #3 förra året,Kallo och Chokladfabriken och Förtrollad iår. Hehe..

Nu ska jag kolla på TV,vi hörs imorgon!
Andrea♥ 

Av Andrea - 1 januari 2012 00:44

Gott nytt år alla läsare :) Hoppas ni hade ett bra 2011,och får ett bra 2012♥

Förresten,jag fick en present av en av våra gäster:

Parfym,body lotion och någonting mer i Christina Aguileras märke :)

Nu ska jag läsa lite och titta lita på tv - sen sova.
Kalla mig inte osocial,alla gäster har redan gått! Inte för jag umgicks med dem men..fast jo,man kan säga att jag underhöll barnen under sex år. Jag klädde inte ut mig till clown eller något sådant - såg bara till att de hade någonting att göra. T.e.x tv,spel,rita,osv.

Hoppas ni hade en bra dag(igår)med mat,fest och fyrverkerier!
Andrea♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards