andilove

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Andrea - 10 mars 2012 13:54

..vad är det med alla och Calippo Shots?
De är ju älskvärda men det här känns överdrivet:

(de två översta är också Calippo Shots) xD

I alla fall,ska försöka blogga lika mycket som vanligt nu :D

Redigering: Photoshop Elements 4.0


(En superenkelredigering dock,pallar inte sitta och ändra i timmar(-.-) för jag ska fixa en header nu :)    

Av Andrea - 10 mars 2012 13:25

Om 12 hela dagar ska jag se Hungerspelen på bio. Är så himla upphetsad. HUNGERSPELEN LIKSOM!
GLÖM TWILIGHT. (Även om Breaking Dawn del 2 trailern kommer visas i samband med Hungerspelspremiären,precis som THGtrailern gjorde det i samband med Breaking Dawnfilmen del1)
Men i alla fall!

Alltsååååå shiiiiiit! Det måstemåstemåstemåstemåstemåstemåstemåstemåste bli elvaårsgräns. Eller så måstemåstemåstemåstemåstemåstemåstemåstemåste jag växa sisådär 30 cm. Fast det vill jag inte.
Det skulle kännas rätt onormalt att vara 1.80 i femman.. Och jag vill inte vara så lång.
Men om jag tar med mig blåbärspaj. Jo då vet jag att jag kommer in även om det är femtonårsgräns ;)

Fast om det blir elvaårsgräns kan jag gå med mina kompisar också! Tillexempel Issa som tillochmed är kortare än jag.
Och det är ju bra ;)
v
 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards