andilove

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Andrea - 16 mars 2012 21:28

Jag som aldrig brukar lyssna på Idollåtar(var den inte med i Idol? Jag vet inte,jag kollar ju inte.. Men i alla fall,hon har ju varit med i Idol) och så tycker jag om den här! Wow :;)
 

Av Andrea - 16 mars 2012 20:49

..sen kom jag tillbaka och var ledsen. VA? tänker ni då såklart :)
Jo,jag såg att Calippo Shots har kommit till Sverige :D Inte Solero shots utan Calippo shots,alltså som dem jag åt i Frankrike(dock inte samma smak,men jag har ätit båda) :)
YAY!
Så jag springer till Ica,till glassdisken,och så ser jag att det inte finns några. Inte en enda en. Vilket jag borde förstått med tanke på GB Glace facebookssida där det femtio personer hade skrivit "Åh nej,Calippo Shots är slut i hela Landskrona" eller liknande då.

Men i alla fall. Övervägde att köpa en Marabou Schweizernöt men köpte en Kalle Ankatidning istället. Så länge sen ju! 
Men de var slut and my life is over =( Haha skojade såklart,men det var ju synd i alla fall!

Det är den här som kommit ut om jag minns rätt. Många saknar SOleron,men jag har aldrig smakat den tror jag. Den togs ju bort när jag var så liten.
Men jag är i alla fall glad att glasshotsen är tillbaka :D
Nu ska jag läsa - Indie girl,Kaviti Daswani - så jag bloggar mer imorgon!

OMG 6 dagar kvar till jag sett THG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards