andilove

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Andrea - 6 april 2011 16:53

Äntligen klar med min design,Andypandycools design(jättelik min :0)och Layas nya design!

Oj va jobbigt!

Gjorde om hela Layas design jag hade gjort .

Kolla själv:http://lolipopxd.blogg.se/

Pust,ny bakgrund och design ville hon ha !
Aja,e ju skuk så ska ta det lite lungt nu <3

Kram!

//Andrea <3 <3 

Av Andrea - 6 april 2011 14:45

JAg är SJUK :(
 Men iaf,idag pratade vi om brand och så i skolan och såklart ska brandalarmet gå då! Alla visste typ att det var  brandövning men ingen i vår klass fick ta ppå sig skorna så där springer vi ut på  gatan med strumpor och alla andra har skor  och jacka , mina strumpor blev jätteäckliga!
Sen så mådde jag dåligt och kl 1 gick jag ahem!

Hej då.

Har gjort ny desuígn som ni kanske ser 

Skapa flashcards