andilove

Alla inlägg under april 2011

Av Andrea - 30 april 2011 22:26

Vet dock inte hur länge jag vill/har den men ett litet tag blir det väl!
Har kollat igenom massvis med bilder nu! över 300! Men ska sova snart och nu ska jag logga ut från datan men ni kan få en sista sång Dagens godnattsång ! 

Men hejdå! Ska borsta tänderna nu ;)
Kram! 

Av Andrea - 30 april 2011 21:26

     Är det en ananas?

Nejdå! Ett träd!   Har ASGOD glass!   Glass <3 Coco var jättegod!   MUMS SÄGER JAG BARA!   Andi äter glass   Hotellet(det är inte poolen,bara en fontän)  Den var god! Sugen på pepparstek nu!


I alla fall så är jag tillbaka från Vasan nu! Var med Nelly och Julia fast vi var inte där så himla länge! Träffade även Teda och några till.. Sen så köpte jag popcorn! Haha! Men nu ska jag kolla på bilder! Kanske visar sen :D

Av Andrea - 30 april 2011 20:10

   Här är jag på teneriffa(säger till när vi kmr till nästa land!)   Utsikt   Hotellet   Barnpoolen   Spdana hära smileysar fanns ÖVERALLT på hotellet   Rotera huvudet för att se solnedgången   Jag!   Hotellet   Pool   Fin  Solnedgång!

Ska äta mat nu och sen ska jag till vasan,kanske bloggar senare 

Av Andrea - 30 april 2011 19:24

God valborgdag ;) nää men ha en bra valborg i  alla fall!

idag så har jag städat mitt rum och typ inte gjort något(haha) sen typ klockan 10 över sex så ringer teda,linn och linns kompis moa på och ba:får vi komma in? Och så står de  i min dörr och undrar om vi typ kan gå till vasaparken elr något(Moa gick innan vi gick ut men de hade vart i vasan tidigare) och så tog jag på mig byxor(hade bara shorts på mig och det var lite kallt) och sen så gick vi ut och visste inte vart vi skulle gå för linn tyckte det var tråkigt i vasan så vi gick till Linna men så ringde vi och fråga om hon var i stan , men hon var hos sin mormors landställe -.- Så  vi gick till teda och drack lite saft och sen så gick vi till vasan och de köpte korv och sen så kissade linn och teda var också kissnödig så hon gick hem och kissade och linn skulle gå hem sju och klockan var 5 i 7 så alla gick hem!

Men sen så kanske jag och teda syns i vasan när vi kollar på majbrasan!
Men snart kommer massor av bilder för jag kopierar just nu(från en hårddisk) och då kan ni se massor av (GAMLA) bilder!
Men än så länge,kram!
//Andi 

Av Andrea - 30 april 2011 14:19

Haha förlåt för att jag inte gjorde del 3 på Legacy igår men jag var ju på fest!

Det var faktiskt fett kul :D Var mest med Sofie,Issa och Teda men även lite med Karla(Sandy från Greace) Emelie(någon annan från greace) och Ann-Sofie(Barbie haha!) en pinsam sak var när jag Teda och Issa kom till skolan. Då kom alla ut och kolla och där stog vi som  teletubbies(och de hade bollar under tröjan för att likna tjocka teletubbies!) och tog bilder på oss! Pinsamt! Men vi tvinga Victor(aik-fan,nördig utklädnad,han är ju redan det,men han hade målat armarna haha!) att radera sin bild men vi glömde davids!(Hulken!) Men i alla fall så hade vi fett kul :D
Vi dansade vår teletubbie dans med då kom jack och felix(kmr inte ihåg vilka de var eftersom vi inte hade sett den filmen) som jagade oss hela tiden och felix hade någon äcklig grön grej han spruta på alla! I don´t like that! Haha ;)
Men ska ladda upp bilder nu så ciao!
//ANDIPSY


 

Av Andrea - 29 april 2011 21:27

Har inte bloggat idag!
Tänkte blogga imorse men jag orkade inte!

Och efer skolan var jag på klubben med Teda och Sofie och vi gjorde läxor haha!

Men jag hjälpte mest dem och skrattade så gjorde hälften av 2 av mina 3 läxor till nästa vecka! Därefter så gick jag och pappa till stan för att hitta något Teletubbieliknande till discot som var ikväll i skolan! Jag,Teda ,Sofie och Isadora var nämligen : Dipsy(jag),Poo(Teda),Lala(Sofie) och Tinky Winky(Issa!)


VI hade fett kul tycker jag :)
Sorgligt nog vann vi inte pris för bästa utklädnad men jag tycker hon som vann första pris hade en jättebra utklädnad! Men en sak som var jobbig var att Felix och Jack jagade teletubbies hela tiden! Men läskiga händer!
Men skriver mer imorgaon! Konstigt! (HEMLIGT HAHA!)


Kram Andrea,ops menade en trött Andrea(bilder kommer imorgon,vet inte om Teda , Issa elr Sofie får vara med på blogg men annars får jag ta bort dem från bilden!)

Av Andrea - 28 april 2011 18:29

En bild av datornEn bild av datornEn bild av datornEn bild av datorn Så,ni får se en kort chatt också!

Datorn: Jag tycker att du är ganska smart.

Du: Fett schysst!

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

Du: Hejdå

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

Skapa flashcards