andilove

Alla inlägg under mars 2011

Av Andrea - 31 mars 2011 20:34

Hej sitter och skypar med Celine

Har gjort det i en timme nu men måste göra läxa! 

Bloggar imorgon.

Om jag hinner  för vi ska ha gäster.

Men nu ska jag fortsätta skypa så bye!



Kram

Av Andrea - 30 mars 2011 17:42

SUPERKUL!!!!!!!
Min person heter Andrea och bor i Andinovia som ligger i Andreavärlden ;)
Men det är superdupersuperkul!!!
Ni borde verkligen köpa det!

Men vet ni,det finns inga toaletter :O
Och grafiken är jättebra och personerna ser verkliga ut(och ganska fula ;) )

MEN DET ÄR JÄTTEKUL.JAG HAR SPELAT JÄTTELÄNGE NU MEN DET KÄNNS SOM 10 MIN.

TIDEN GÅR ALLTID SNABBT NÄR MAN HAR KUL :)

Gud,måste fortsätta spela ;)


Kram 

Av Andrea - 30 mars 2011 14:55

Har nt laddats klart än :(

PS.VET NI,PÅ MÅNDAG KMR DE FLESTA I MIN KLASS SÖKA IN TILL FILMERNA LASSE MAJA(HEH) OCH SPÖKSKEPEPETS VALLONA ;)
HOPPAS JAG KMR MED.DET ÄR EN VIDEOINTERJUV.ÖNSKA MIG LYCKA TILL :)

Men ahh,har nt laddats klart :)

PS-Tävlingen slutar på Lördag och eftersom det är 4 som e på samma plats kmr jag lotta.PS.Enda priset är Länkning i en månad(har ändrat)

Men hoppas att simset e roligt.

Annars om ni undrar så chattar jag med Vilma 

Av Andrea - 30 mars 2011 14:24

Hej bloggen!

Idag fick jag hem The sims Medeltiden med posten.

Håller på att installeras just nu ;)

Imorgon kommer en historia hoppas jag.

Den nya medeltiden eller Liwrox.

Om ett tag kommer jag köra med båda 2 ggr i veckan men just nu bara en av de i veckan,

Imorgon blir det Den nya tycker jag och så blir det den på alla ojämna veckor i ett tag och Liwrox på alla jämna!

Ska försöka hålla löftet.

Men ska snart börja spela så hejdå


PS.Photoshopat jag hade var bara Photoshop Elements 4.00

Jag hade laddat ner ett förut och det va 9.00

Lite skillnad ;)

Men hoppas det går bra :)


//Andrea

Av Andrea - 29 mars 2011 20:10

Jag fick typ photoshop elements när jag köpte datan så jag kommer få det(kanske om vi verkligen fick med det)men jag hoppas det!

Då kan jag göra fina designer(tycker inte mitt nuvarande program är så bra)

och då blir jag glad.

Fin blogg = Glad Andrea ;)

Hihi,nej men jag kom precis hem från biblan som jag gick till när jag kom från pianon:D

Lånade 15 böcker typ :O Och hade redan 4 hemma . Och 3 i skolan :D...

Men vem bryr sig hihi :)

Många böcker = Glad Andrea :)

Och glad Andrea + Glad Andrea = Superglad och förmodligen snäll Andrea.

Och igår beställde jag The sims medeltiden och när den kommer ska jag skriva en berättelse.Men innan det kommer förhoppningsvis ett till avsnitt av "Liwrox"

Har inte spelat det på ett tag men tycker ändå ni kan få ett avsnitt av de bilderna jag har :)

Men det var allt för idag så jag får väl säga hejdå!?


//kram Andi  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


PS:Kommentera mera!


Update:han hita den <3 yes

Av Andrea - 29 mars 2011 15:52

  Nu kmr hiss och diss(och just nu så smsar jag lite med Clara om ni undrar vad jag gör ;) )

PS.Jag  vill vara lite positiv så vi kör 3 goda och en (Super)äcklig :)

Tycker jag dåra :)



                Hiss

                  Diss


  Om ni inte ser vad det står så står det : KÖP INTE 




Kram  er och min ( :D ) Andrea <3 <3 <3 <3 <3


Ps.Jag har gjort en design på bloggen : http://loliepopzie.blogg.se checka in Nellyintesnellys blogg(hehe kallar henne bara det ;) )



:(

Av Andrea - 28 mars 2011 19:04

=( Bloggen! :(

Igår fick jag 20 besökare idag nio =(

FY SKÄMS :)

Men å andra sidan om ni sr det här idag elr lboggen så e ni bara bäst :)
Ni får en komplimang ;)

Men iaf har nt gjort mitt rum som jag tänkte men eni kan iaf få en bild på det.

OM jag hittar.Ps bilderna blir tagna med min webbkamera :)

Först mitt skrivbord :)

Ps.Bilden blir inte jättebra och allt syns inte

Okej bara datan och några böcker kmr synas

Tar flera ist.Första bara datan och skrivbordet där datan står

   

Sen några stenar o  

 

Sen mina souvenirer(bara några av alla de jag har

 

Tv & keybord(enskilt)

   

Bokhylla

 

bit av sängen,garderob & sackosäck.Pallar nt visa mer

  kram,ps det här inlägget tog 40 min TT GÖRA SÅ NU CHATTAR JAG MED ALMAZ & lINN OCH HAR KANSKE FLER BESÖKARE.


KRAAM

Av Andrea - 28 mars 2011 15:19

Jippie! Äntligen fick jag över nitton besökare! Högsta förut var 19 men igår 20!
Visst kanske inte jättemycket men jag blev iallafall superglad att jag slått mitt besökar rekord ;)

Kanske bloggar sen ska göra mitt rum mer****** it :)

Ni får inte veta vad de är för något förrens jag är klar :D

Kanske om några veckor om det går som jag vill .

Annars om jag inte lyckas berättar jag inte hihi.

Okej skojade bara,klarat ni sak få veta ;)

Någon gång...

Men i alla fall så ska jag säga att boken "Molly Moon´s fantastiska bok om hypnos " är väldigt bra.

Läsvärd tycoer jag .

Kram Andrea :)

Ps.Snälla snälla snälla,KOMMENTERA MERA!! !
Ni kan t ex kommentera om vad ni tycker om den nya designen.


Dubbelkram Andi 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards