andilove

Alla inlägg under februari 2012

Av Andrea - 20 februari 2012 19:01

Obs; de är inte sådana i verkligheten. Eller,joo,Jack är.

Andrea! 

Av Andrea - 16 februari 2012 20:51

Hade superkul igår på skidresan,mest komiskt var sittlift med Teda&Sofie,andra gången;
Teda: Den har inte fastnat den här gången!
Jag: Wow!

Sofie: Tänk om den gör det nu då!

*Fastnar!* 

pic.twitter.com/0XcjmRQ2

Ser ni bussens smutsiga fönster?
Förresten,missa inte min boktävling på min bokblogg: http://andypandycool.blogg.se/,http://andypandycool.blogg.se/2012/february/tavlingen-kom-tidigare-an-jag-trodde.html#trackback 

Av Andrea - 15 februari 2012 06:59

Hej! Sitter på bussen till Kungsberget med skolan och vi kommer hem vid sju! Det är bara femmorna och det ska bli skitkul,när vi kommer fram om tre timmar!

Av Andrea - 13 februari 2012 18:28

Är trött,så jag gick inte på dansen idag!

397032_1861917485247_1760272780_872757_1249458833_n_large

Åh,vad hungrig jag blir. Och frestad på något sött ;-)

2717716837_24117d8ca2_z_large

Aww!
Andrea♥ 

Av Andrea - 4 februari 2012 15:07

Kommer minska bloggningen ännu mer,jag är ledsen,men jag gillar att bokblogga mycket mer. Men jag slutar inte.

Vill inte lämna bloggen bakom mig,för jag gillar Andilove. 

And I love Andilove ;)

Jaja!

Ska till min mormor idag och sova över,och har nyss sett klart PLL säsong 1. So awesome!  Ni måste se den!

Igår var jag hos Ayda och fixade hennes blogg lite(MSP-blogg..)http://svenskaengla.bloggplatsen.se/
Headern är verkligen inte den bästa,var hos henne ju,så jag hade inte PS utan jag gjorde blandat i Picnik och Pixlr,två dåliga program ;)

I somras var det min hobby att cykla runt  i stan,läsa och ta bilder på ankor :P
Andrea♥  

Av Andrea - 3 februari 2012 20:54

Trevligt. Jag är inte en robot. Får jag kommentera nu?

Gick till skolan idag,och ska dit imorgon med. Kvarsittning. Haha,skojade såklart! ;) Det är öppet hus!!  

Av Andrea - 1 februari 2012 18:37

Gaah! Jag hatar att vara sjuk!
Dagen började med att min älskade morgonklocka ringde vid sjutiden,men jag var ju sjuk så jag gick inte upp! Men jag kan omöjligt somna om,så efter en timmes försökande tog jag upp Hål i huvudet och läste klart den(äntligen!) och även Abandon(Oh,jag blev klar!!) Sen så påbörjade jag Divergent,gud vad den är bra :D

Runt tolv gick jag till Akademibokhandeln,var nära att köpa Fallen eller Eragon,men jag gjorde det inte! Jag ville köpa I am number four,men hade 19 kronor för lite :/
På vägen tillbaka gick jag förbi parken,för Teda och de hade skridskor med skolan,så jag gick förbi och sa hej.
Sen kom mormor,jag somnade,och när jag vaknade mådde jag sämre :(

Nu ska jag spela lite piano och titta på Pretty Little Liars,har inte gjort det sen i lördags.

Vi hörs imorgon,antar att jag stannar  hemma då också ifall ni inte kan tipsa om någon mirakelkur :P
pic.twitter.com/qqYBqF8F

Min godispåse,hehe :P Innehåller tyvärr ingen  lakrits,mamma glömde!

Juste,när jag läst klart Divergent ska jag få beställa fyra böcker,yay :D
Andrea♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards