andilove

Alla inlägg under maj 2011

Av Andrea - 31 maj 2011 16:56

Hej bloggen ! Idag var Isadora hemma hos mig tills klockan 10över 16.00 ungefär :) Vi ritade en hemlig sak vi vill skapa n'r vi blir stora!
Hon och 4A ska ha en picknick :) Jag och min klass har det nästa vecka ! Men i alla fall .. När hon gått tänkte jag göra mellis, en toast jag nämde i tidigare inlägg, men så var brödet slut! Hmpf! Tack Abtin..det var faktiskt jag som valde det brödet :!

Irriterande brorsa?? Ibland :)


Step by step . Heart to heart. Left right left. We all fall down


Step by step, heart to heart, left right left
We all fall down like toy soldiers
Bit by bit, torn apart, we never-er win
But the battle wages on for toy soldiers


vad sägerman?? Eminems låt har fastnat :)
Förresten grattis min kompis Isabella :)

Måste sluta nu!
Kram Andrea


//Andipandiboo!

Av Andrea - 30 maj 2011 21:00

Den är jättebra och sorglig !
Ni måste kolla på videon!

Kram och godnatt Andrea!

Åhh videon är så sorglig ♥

//Ms. Andipandi 

Av Andrea - 30 maj 2011 20:25

För 1 person!

You Need:

2 ljusa bröd,märke spelar ingen roll,ta det du gillar :)

1 tomat,igentligen behöver 2 bara 2 skivor men jag antar att man inte har en halv tomat

Ost - Ta så mycket du vill

Lite Timjan eller Oregano

                                                                                                                           




                                          Så här gör du:

Ta fram dina bröd.  SKyvla osten i så mycket du vill ha :) JAg brukar oftast lägga lite ost utanför kanten så det blir knaprigt,,mmm! Sen så skivar du tomaten . Du behöver bara 2 skivor så hitta på något att göra med resten. Ta lite timjan eller orogano  och häll på tomatskivorna,som du lagt en vardera på varje bröd :)

Sätt ihop bröden och lägg de i din toastmaskin,om du har en ! Annars får du väl lägga i ugnen! JAg brukar ha mina där i typ 10-15 minuter så de ska bli knapriga!




Kraam Andrea! Ska fixa dagens godnattvisa! ..Vet vilken jag ska ha och den videon är jättesorglig tycker jag..eller nää men sorglig! Men kolla på den!

//ANDREA 

Av Andrea - 30 maj 2011 18:29

Ska ändra citat-stället till citat jag själv hittar :) Dessutom ska header-ändringar ske,eftersom jag INTE blev nöjd  med den här! Och lite ändringar i menyn kommer också. Lite av det kommer idag ;) 

Sak väl sätta igång nu..MEN först dagens låt!

Minns en tid då jag lyssnade på den här LÄNGE :)

Kramis!


Update; Hmm..som ni ser har ingenting ändrats =) Meh vadåra! JAg åkte till min mormor för att hämta en virknål..daa ;)Kram!


Av Andrea - 30 maj 2011 17:48

Längtar så FÖRFÄRLIGT mycket tills The Sims 3 Leva Livet kommer ut! Asså man kan göra så himla mycket saker i det! Som att gå på skolbal(!),ha låtsaskompisar(som kan bli riktiga),och så himla mycket mer!!
Vill VERKLIGEN ha !! Men i alla fall så har jag varit hos min morbror och lekt med min kusin Leo och sånt! Men nu ska jag äta middag :) Och läsa min bok "Habib: Borta bra,hemma bäst" Tror den heter så..

Kram Andrea!! 

Av Andrea - 30 maj 2011 15:45


Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8

 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!




Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man 




pratar!




Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex :




* telefonen ringer* !




Ord som är som vanligt. Alltså såhära :Linda gillade inte maten!




Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar!


                                                                                 

                                                                                                                                                            Lite senare på natten går hon till en klient. Hon tyckte det var ett så förbaskat onödigt uppdrag(hitta en tandborste) så hon struntade i det och gick hem för att se om hennes utomhusshackbord har kommit.Det hade den!

" Om jag flyttar den där en ruta framåt ....!"

"Ouuh! Dessa jobbiga asfalterare! Kan de inte hålla på någon annanstanns? Zzzzzzzzzzzzzzzzz"

På morgonen så bjöd hon hem Christopher!
Christopher:- Ååh du är så söt Selliebelli(smeknamn)                        -Tack Cristopher!-Så,då är vi ihop :)


-Wohoo!-Det här kommer kanske lite hastigt men vill du bli min fästman?"Snälla säg att han vill"                                                               -Såklart!!!-Ge mig en kram!

-Jag vill inte ha ett ståtligt bröllop! Vi är ju bara 2 små lantliga pinjonärer! Haha!                                                              

-Du  är så roligt! Kom  i min famn!   

Snabbt som attan byggdes ett hus upp! 

Inte för de brydde sig om något annat om varandra!                   

Så snart de hade inrett lite med de 3000 kronor de hade så gick hon på ett mysterie fär att tjäna pengar

 

Plötsligt så fyllde Selena år!

-Wohoho,woho,jag fyller år! Nu är jag vuxen och ansvarsfull !


                             

Så här såg den nya "sofistikerade" Selenan ut enligt henne..Inte för man ser någon skilllnad förutom några rynkor..                                       

Så snart hon kommit hem till det omöblerade hemmet åt hon mat!                                                       

Hon gick och lade sig i deras "möblerade" sovrum! Christopher läste lite recept! 

På morgonen hade fler möbler kommit!

                                

 Morgonen  därefter så började Selena att laga frukost! Eller rättare sagt,brunch

                                             

De åt frukosten i tystnad,sen gick Selena till polishuset och jobbade! Kvar satt Christopher som läste i tidningen! Där stog det att han och Selena gift sig på ett bröllop med höga kostnader! 6 miljoner ungefär!

Han vilade sig lite på sängen ! 

Sen kom Selena hem och de gullade lite!          

                                                                              


























































































Av Andrea - 29 maj 2011 18:40

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfritt-nagellack.html#comment          Där tävlar man :D
Va med ni också!
Annars så chattar jag med linn..inte för att hon svarar snabbt...

Kram 


Av Andrea - 29 maj 2011 16:39

Då återstår det bara en godnattvisa tills jag kan göra min utvärdering eller vad jag nu ska kalla det :)
Dock ska ja fixa Legacy del 8,den ni läste i onsdags,med ny text fasat samma bilder! Den nya del 7 finner ni här  

Men Laya! Jag bjöd inte alla och det kan jag ju inte neka mig till men jag har sagt förlåt och då får man förlåta om man inte vill va en surpuppa! Jag menade knappast att få alla som inte vara bjudna ledsna,min pappa tyckte 9 var för mycket..dubbelt så mycket..njaa inte direkt det bästa!
Men jag säger förlåt! 



Skapa flashcards