andilove

Alla inlägg under augusti 2011

Av Andrea - 31 augusti 2011 19:46

Här kommer en låt tills jag gör min läxa!

Kram Andiii♥

Av Andrea - 31 augusti 2011 19:30

Heyy♥ Sitter och chattar med Linna :) Idag efter skolan gick jag till Sofie med Teda.

Vi lekte med lego ungefär hela dan.. Sen för en timme och lite mer sen gick jag och Teda hem,till oss själva.. Nu ska jag titta på Simpsons :D Hörs senare

Lalalala!


Kram Andiii♥

Av Andrea - 30 augusti 2011 20:44

Bra låt :D Visste ni att hon är gravid förresten? Inte?? Bra,allt ska inte handla om kändisar :D

För övrigt chattar jag med Linn..

En vanlig chatt ser ut så här::


Jag: Hej Linn :D

J-Hallå linn...

J-Liiiiinnn

J-  Vibb

Linn: Hej!! :)

J-Äntligen svarar du! :)

J-Vad gör du??

J-Hallå Liiiiiinn..

J-Hejdå!


Haha,Linn svarar aldrig på chatt :D

L

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 30 augusti 2011 18:47

Också ny låt det här ;)
Imorgon kommer Teda,Sofie och Issa hem till mig..Vi ska vara i Tubbies förhoppningsvisa klubbstuga :D VAR MED I SMYCKESTÄVLINGEN 

http://andilove.bloggplatsen.se/2011/08/27/6121471-tavling-vinn-ett-smycke/

http://andilove.bloggplatsen.se/2011/08/27/6121471-tavling-vinn-ett-smycke/

http://andilove.bloggplatsen.se/2011/08/27/6121471-tavling-vinn-ett-smycke/ 


Skulle bli asglad då,och alla deltagare med bloggar får en länk,om jag inte sagt det♥

Kram Andiii♥  

Av Andrea - 30 augusti 2011 18:38

Hey bloggen♥ Idag gick jag till skolan! Wow,coolt :D

Var(Som Alltid,med Teda,Sofie och Isadora.. Dumma rektor som inte lät mig börja i 5a,allt skulle vara  lättare då.. Känns konstigt att jag liksom är med dem och inte med min klass) (-.-)

I alla fall väntade Issa och Sofie på mig efter musiken,Teda har fotboll med Linn,och vi gick hem till mig och lekte,kollade på möbler i fall att vi får en sak,och spelade sims..

Issa gick för 20min sen och sofie typ en timme!
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 29 augusti 2011 20:53

Kollat på lite Simpsons och nu blir det dags att krypa ner i sängen med en bra bok och hoppas att det j'vla snoret i min näsa ska vara borta puts väck :D

Nej men nu får ni somna till den här mysiga låten♥ (egen text nu): Perfect Two,me and you,blogger and reader ;)
Hehe nu skrev jag bara nåt:D Men här kommer låten :D
Juste,Vilma chattade precis med mig och sa att jag blev elevrådsrepresentant :D
Catching ;) Haha inte nåt speciellt men det är kul för då vet jag att nån rösta på mig!

Kram♥

Av Andrea - 29 augusti 2011 18:18

Ganska ny låt det här! Kul att 3 redan är med i tävlingen,en för varje dag..Alltså 2 anmälde sig samma dag men det har gått tre dagar(lördag,söndag,måndag) och 3 är med :D

Vad roligt om en var med i morgon,övermorgon och så vidare!

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 29 augusti 2011 18:15

HeyHeyHey bloggen :) Idag var jag hemma från skolan för att bli helt frisk..

Igår tappade jag min tand så jag ser jätteful ut :) Fast den är borta och det är skönt....

Typ!

På morgonen kollade jag mest på TV då jag vaknat 7 men känt att jag inte orkade gå till skolan, och så spela jag piano.. Kan i stort sett alla delarförutom bridgen..

Men alltså det är i stort sett bara 6 ackord i låten så det är lätt..

Och det låter fett bra när man sjunger till den.. För sig själv alltså..

Ni kanske får höra när jag spelar men inte när jag sjunger  


I alla fall till lunch åkte vi någon stans och åt lunch. Kebab Kobideh ( utalas kabab kobideh) Persisk mat alltså.

Sen så köpte vi mat på City Gross och målarfärg till Abtins rum på Bauhaus och imorse hade jag bett Teda komma med mina läxor när de slutade så det gjorde hon och när jag kom hem(hon kom när jag inte var hemma) gjorde jag klart mina läxor! Eller alltså först smsade jag tack för läxorna :) Och då så ringde hon upp(med Sofie) och de berättade vad jag skulle göra. Då började jag göra mina läxor..Och blev klar! Skönt,då slipper jag dem. Men engelskan ska jag så klart fortsätta att träna på..

Okej inte för att ni är intresserade av mina läxor men det ingår i min dag!


Nu ska jag sätta in dagens låt :)

Kram Andiii♥ 

Skapa flashcards