andilove

Alla inlägg under juli 2011

Av Andrea - 31 juli 2011 21:54

Dagens godnattvisa. Hans röst är lite ..tja hur ska jag säga.

Men låten är bra,eller vad säger ni kära läsare?
Nåja,jag ska snart sova och har ingenting speciellt att säga till er så jag säger godnatt så hörs vi imorgon :)


Godnatt dear readers :)

Av Andrea - 31 juli 2011 21:36

Förresten:) Någon som vill göra länkbyte?
Och då menar jag inte i menyn utan i inlägg.

Ifall ni vill så är det bara att kommentera så kontaktar jag er på era bloggar!
Kram Andrea:) 


Förresten,det är feeeeeettt varmt här ju! I lägenheten och ute! Stekhett!
Längtar till France:) Bara 4 dagar kvar! Nästan bara 2 för idag är ju ungefär slut och vi åker onsdag morgon:)
Så nästan bara 2 dagar! Woho! 

Av Andrea - 31 juli 2011 20:45

Hej bloggen! Är hemma hos min moster nu,fast hon och kusinen är i USA med mormor tills tisdag morgon;) Men jag mamma och´Abtin ska sova här. Min pappa har ju som jag babblat om en fest för min farbror och alla sover över :)
Ska fixa en låt  nu har jag tänkt ;)
Kram Andiii;)

Av Andrea - 31 juli 2011 14:18

Hej bloggen:) Igår var j jag  på min kusins förlovningsfest och det var kul men det är synd om min kusinu Pone(inte hon som förlovade sig),hon tappade bort sin Iphone,eller så har någon tagit den(av misstag,får vi hoppas). Jag och mitt kusin-barn Nora som är 7,samt 2 av mina andra kusinbarn,(12 och 14(eller 15)år) letade lite också.. Men jag o Nora letade ungefär i 2 timmar,känns det som och det var nog så..Och Pone också såklart :) Men vi hittade den inte! Hoppas de hittar den idag när de städar. Och att den inte är i någon sopsäck! De gick igenom 1 sopsäck men det fanns typ 4 till!

Nåja,idag ska min pappa ha födelsedagsfest för min farbror så jag och mamma sover hos min kusin som inte är hemma,eftersom gästerna ska sova över!
Ska snart gå till min kusin Leo,så jag får uppdatera senare  :)
Kram Andiii ♥

Av Andrea - 30 juli 2011 18:00

Hinner inte med en godnattvisa nu! Kram!

Av Andrea - 30 juli 2011 18:00

Till min kusins förlovning.. Men ska bara sätta in 2 tidsinställda inlägg med låtar först!
Kram Andiii:) 

Av Andrea - 30 juli 2011 15:54

Gjorde om Fannys(Tstres) header 2 ggr och nu är jag även klar med Linns :)

Ska fixa en till min andra blogg eftersom den ska ha animerad design! DÅ återstår bara Julias och Marias. Maria har inte svarat på mitt sms,undra om hon har bytt nummer? Isf. Fåfår hon kontakta mig via facebook eller något.


Ska fixa min nu så puss :)

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 30 juli 2011 11:29

  Haha! Ska försöka fixa alla idag,för att ikväll ska jag på min kusins förlovning,imorgon ska min pappa ha fest med sina gamla kompisar och de ska sova över så jag ska sova hos min kusin med mamma(de är i USA just nu)

och måndag o tisdag kanske jag vill se någon kompis och så ska jag packa.

Sen blir det ju Frankrike i 10 dagar! Sen ska jag till landet lite,sen blir det nästan skola!
Och då blir jag ju lite upptagen!'

Såjag ska försöka fixa nu,men ska ladda ner design programm på pappas data också så jag kan göra animationer så länge som möjligt! För min tar slut idag!

Kram Andiii♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards