andilove

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Av Andrea - 17 maj 2012 20:15

My new obsession: Glee!

Alltså - love!
Började titta på Glee för två-tre då min box med första säsongen kom hem för två-tre veckor sedan och  kärlekkärlekkärlek.

Men jag önskar mig säsong 2 i födelsedagspresent och jag fyller år om 9 dagar så jag kan nog klara mig! Annars gäller det att hitta någon bra hemsida helt enkelt  :D


Min favorit all time är helt klart Sue Sylvester: and that's how Sue sees it! 
Nä men alltså hon är bäst! Försöker jämt förstöra för Will( vad har han för frisyr egentligen? ) och alla Glees medlemmar,men hon är jättesnäll mot sin syster.

Så,well,Sue is my favourite.


Sen gillar jag Quinn också,tycker synd om henne. Hon är min favorit av alla Gleeks! 

Fast alltså Santana och Brittney xD Brittney är bäst då hon verkligen är en korkad tjej :)


Gillar Mercedes också..


But bye Rachel!


Bland killarna är mina favoriter Kurt och Artie :D

Figgins är också chill x) Ja,rektorn Powerpuff_gleers_by_daekazu-d4jt40c_large

Emma och Will är typ de jobbigaste i serien. Tillochmed jobbigare än Finn. And that,my friends,that's difficult.

 
 
ADARAS.se

ADARAS.se

27 augusti 2012 19:30

GRYMT tävlingstips! Vinn valfri jumpsuit eller valfri hoodie från Chilla Wear :Dhttp://adaras.se/2012/august/vinn-en-jumpsuithoodie-fran-chilla-wear.html#comment

http://adaras.se

 
Fanta

Fanta

8 oktober 2012 21:18

Vi saknar dig D:

http://FantaSims3.bloggplatsen.se

Andrea

4 januari 2013 12:56

Now I'm back! :)

 
Emma

Emma

20 november 2012 19:09

Har lite frågor om gymnasiet som jag undrar över och skulle vara jätte roligt om du tittade in och svarade på några utav dom. Har gjort två frågor på varje del, en för dom som gått gymnasiet och en för dom som ska :) Kram!

Direktlänk; http://tomson.blogg.se/2012/november/gymnasie-val.html#comment

http://tomson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards