andilove

Alla inlägg under oktober 2010

Av Andrea - 31 oktober 2010 16:21

Hej idag e det ju halloween(Och vintertid å vi får sova längre)så jag och min kompis Emelie kanske ska köra bus eller godis.(JAg måste komma på några bus hihi)JAg fick i torsdags sims 3 kvällsnöjen och har bestämt mig att göra en ny sim som jag ska köra med oftare en Jasmine WIlls.AJA.I helgen har jag och min bästis varit på mitt landställe och vi har haft fettkul.Imorgon börjar ju själva riktiga ledigheten på höstlovet också.WIHOO .MEn nu ska jag köra lite sims och börja på den nya simmens liv.  Haaaaaaaaappyyyyyyy HAlloween

Av Andrea - 26 oktober 2010 20:30

  

Av Andrea - 26 oktober 2010 13:00

       Familjen Wills,Del 2


Nu är de tillbaka,Ännu har vi bara Jasmine,men vi får se vad som händer.

JasmineVit

  Hannah  - Rosa

  Fred - Turkos 

  Morgana-Vinröd

  Lord.Kingst - Röd 

  Daniel- Svart

Berrättarröst - Olivgrön

Startar del 2

Efter en stund när de hade tagit farväl gick Jazz(Jasmines smeknamn)till Lord Kingst och Morgana.

Knack Knack Pling

-Hallå 

-Vem är det?

-Jag heter Jasmine och har ett meddelande från Hannah och

Jennifer.

-Jaha...Hur lyder det då?

-Jo...Deras tåg är försenat och de kommer inte förren på Onsdag.

-Jaha vill du komma in en liten stund.

-Ja om det inte blir några besvär.

Efter en stund går både Morgan och Morgana och lägger sig så Jazz  går till soffan och sover en stund.

-Det är nog bäst att du går nu och sov inte på vår dyra soffa,det är oförskämt.

-Visst

Jass går till  en av kvarterspoolerna för att sova,hennes hem har nämligen ingen säng,hon hadde inte råd med det

Hon tar en tupplur i 2 timmar sen är hon jätte hungrig och går till arbetskamrater hushållet för att få en bit mat men så fort hon skaa börja äta måste hon gå till jobbet men där får hon ända mat och hon blir rätt så mätt men jätte- jättestressad.   Sen går hon till Markövertags sälj och köp och köper två böcker.


-Hej vad heter du?

-Daniel dd.

-Jasmine men kalla mig Jazz.

-Visst

-Har du nån tjej?
-Ja faktiskt.

-Vad heter hon?

-Annie

-Jaha(besviken)Men du hur mkt kostar böckerna ?

-20 simdaler var .

-Ok .



Det där var del 2 nästa del kmr


på Lördag


Kram andrea



Av Andrea - 23 oktober 2010 21:00

Hej nu ska jag ha en tävling där


ni blir länkade i 2 veckor.Den går 


ut på att ni ska kommentera i det


här inlägget och skriva att ni är


med.Sen skriver ni ett inlägg i


er egen blogg om tt du är med


och skriver min webbadress och


sen är ni med.MEN du måste


lägga upp en fin bild i inlägget


och skriva att du är med i min


tävling.



Och självklart måste du skriva i


din kommentar vad din blogg


heter så jag kan kolla in den.Sen


den 1 November kan man börja


rösta sen kommer jag ta de 5


med flest röster och sen blir det 


en sista om röstning med 3 st och


om det blir oavgjort kommer jag


antingen dra en lott eller länka till


båda två.



Kram Andrea  



Ps.Ni kan börja anmäla nu.Ds

Av Andrea - 23 oktober 2010 20:00

          Det här är familjen Wills.Jag kommer uppdatera familjen Wills på Tisdagar.Och ibland Lördagar.NU Börjar vi



                             Familjen Wills

           Färger för personerna


  Jasmine - Vit

  Hannah  - Rosa

  Fred - Turkos 

  Morgana-Vinröd

  Lord.Kingst - Röd 

  Daniel- Svart



                                Nu börjar vi


Nu börjar vi denna berättelse om Jasmine Will med hennes skapelse.

  
NU börjar vi med hennes outfit
Vardag
  
 Finkläder
  
Sovkläder
         
      Idrott
         
Badkläder
  
Släktporträtt
   Familjeträd
   Det var hennes skapelse,Nu kmr en kort berättelse
Så fort Jasmine hade köpt en tomt för 2 700 kr bad hon några byggarbetare bygga ett hus åt henne.SJälv gick hon och skaffade jobb som Tidningsutdelare.Senare gick hon till stadsparken för att äta lunch och pratade samtidigt med några okända människor som hette Amir,Buldgar och Marjam sen när det hade blivit kväll gick hon till stranden och träffade Hannah.De började prata lite      Hej vad heter du?
    - Jag heter Hannah , vad heter du
    -Jag heter Jasmine.Vad gör du här
  - Jag är här med min storasyster Jennifer och vi vet inte var vi är.Vi ska på besök till vår gudfar Lord Morgan Kingst,fast vi kallar honom Morre.
-Men du Hannah,har han möjligtvis en fru som heter Morgana.
-Ja det har han hur visste du det.
-De e ganska kända här i stan.Du e inte härifrån va.
-Nej men jag och min syster ska bo hos de.
-Hur gammal e du ?
-17.Du då

-21.Jag fyllde år idag.

-Grattis,ska du inte fira.

-Nej jag firade genom att jag köpte ett eget hem eftersom man kan köpa det när man fyller 21(man kan inte köpa när man fyller 18 i Ristorstate).Innan bodde jag hos arbetarsällskapet.Och nu har jag för lite pengar för att fira.

-Å så synd,men kul att du fick ett eget hem.Det vill jag ha.Visserigen är morre  snäll men han e 49 år och inte så rolig,jag måste bo hos honom i 4 år.

-Okej men vill du att jag ska visa vägen till Morgan och Morgana?

-Nej tack.Jag och min syster går till eniros kundstölle så kan de visa oss vägen så kan vi bo på hotell hela n

dagen.

-Okej men jag kan ju säga till dem att vi bodde i samma stad förut och att du ringde och sa att ditt tåg blev försenat.

-Ja gör det  e du jättesnäll.Hej då hoppas vi träffas igen.

- Ja hej då hoppas vi träffas nån gång under veckan.



             Nästa vecka kommer mer

(Ps.Om ni inte ser några färger så ska ni veta att Jasmine börjar samtalet och därför är hon den första som pratar.Ds)




Av Andrea - 23 oktober 2010 18:17

Så här var vädret den 21 oktober

     och  så här var vädret den 22 oktober

       den sista bilder är tagen ur min skola men jag har tagit den.

Av Andrea - 20 oktober 2010 17:59

<nu ska jag göra lite matte.vad gör ni 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards