andilove

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Andrea - 11 april 2011 21:31

Men vill bara tipsa om boken "hemligheten" med Sophie McKenzie!jätte bra  tycker jag men kram ska sova snart! Hejjdåå½

Av Andrea - 11 april 2011 21:27

Men hur blev den tycker ni??


AJa hejdå men kommentera vad ni tycker :D
bb bajbs(så skriver en tjej jag känner(nördigt vaa????))))))) 


Kramis  :P kramiss

Ps,vill ni veta en fjortisblogg(med fjortisord och sånt,känner änte tjejen(änte=inte på mitt fjortisspråk)

Av Andrea - 11 april 2011 21:21

Låt:Inte världens bästa men oki för en snabbis ;)
Har lite bråttom :D
Ska göra lite saker innan jag sover :D

Kram!

Ska bara sätta in designen sen stänger jag av datan :P
Juste sa jag att fåglarna(Piggo & Tingeling(abtin valde namn)) har blivit mina nu och fins i mitt rum?? Tror nt det men de har de !!!!! Nåja,måste sluta!Kram(ps har bara2LÄXOR DENNA VECKA!!!!!ILOVE IT!)


Av Andrea - 11 april 2011 20:15

Shoo bloggix,nördig  I know :D

Va på Lindex idag - i 3 min hahah :D
Ska dit imorgon igen ;)
En längreeeeeeeeee stund :P

<Men jag va ju me Alex(alexandra )vilma,felicia och clara.

Först vänta vi på Alex som hade utvecklingsamtal,sen gick vi hem till henne(fast först lämna jag min jacka och väska och tog min plånbok) där chillade vi lite xD

Sen skulle Felicia till tandläkaren så vi va inne lite på datan...När hon kom tbx så gick vi till Mocko och köpteglass.Mmmmmmmmmmmmmmm supergod.Köpte melon & citronsorbet xD Alex me ;) Men iaaf,när vi satt där så vare en kille som likna han killen i me and my druum(inte swingfly) och alex undra om det va han. Men hon ville nt fråga xD Men innan de gick jag ba "Ere du som e me i Me and my drum??? Min kompis undrar" Och han ba: Jappdin kompis har rätt ;) Och sen gick han :D

Men sen drog vi till Alex igen :P Vi såg på film då. Nina Frisk ;)
Rekomenderas.

Jaja! Ska spela piano nu :D

Men jag ska fixa ny design så ska tabort den här :D
 Kramiiis Andiis ;) Hahhahh nytt smeknamn. Andiis ;)
SKoja bah men här kmr ett allabarnenskämt ajg kom på.

Alla barnen kom i tid till skolan utom Johan,han satt fast på toan :D
Menar inget illa Alex! Så du vet :P
jaja,andi has to go!
Kram! Stavar fel men aja


//ANDI!
ÅHNÅ(MEDVETEN FELSTAVNING :P ) GLÖMDE DAGENS LÅT/VIDEO!!!
KMR SNARTIS ;)
SKA LÄGGA "IS" EFTER ALLT :P
Kramis Andis. Hihis,skais spelis pianois ;)

Chattis med Alexis annaris ; )
litis jobbis vahis??^
ajais,skai gåis tillis lindexis imornis iställetis omis jagis inteis sais detis :)
Kramis kramis andis :D 

Av Andrea - 11 april 2011 18:29

Hejhej bloggen! Sitter hos Alex(min granne och kompis) och kollar på film med henne,VIlma,Clara och Felicia :D
Nu tog filmen slut men baybay 

Skapa flashcards