andilove

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Andrea - 19 april 2011 19:17

Nu är man jättesjuk igen...typ....... Mår i alla fall superdåligt,börjar bli hostig igen och blir superarg på ALLT! Jag gick till VP(vasaparken) och köpte glass och gick hem igen men nu är jag typ spyfärdig hela tiden :S Men mår dåligt så vill helst inte vara vid datan nu så hejdå..

//Sjuka Andi

Av Andrea - 19 april 2011 16:30

Nu orkar mamma inte gå till vasan längre -.- Kanske får gå dit själv och köpa glass :)
Kram kram Andrea

//Andrea jon(persiska) 

Av Andrea - 19 april 2011 16:23

God dag bloggen ;) Ni sitter jag här i ett fönster  i mitt hem,min nya favoritplats att sitta med pappas dator ;) Snart ska jag och mamma gå till Vasa-parken och äta glass :) Är trött på att sitta hemma hela påsklovet :I Har en vecka kvar för vi börjar nästa onsdag :) Men vill ni veta en konstig sak? Jag trodde det var onsdag idag . Lite konstigt va? Men .... kan ju blogga sen... om jag har något att blogga om.. Fast förmodligen bloggar jag även om jag inte har någonting speciellt att  blogga om :) Men ska kolla om jag har nån fin bild på datan,så ciaoo

//Andrea Monkey ;)

Av Andrea - 19 april 2011 11:29

På söndag är det ju påsk och jag LÄÄÄÄNGTAAAR!!! Ska användaett av mina undantag på godisförbudet ! Har redan köpt en Marabou Mango jag ska äta :D

Är det gott ???Hoppas det ;) På torsdag åker jag och "la familiá" till landet :)
Längtar mycket eftersom jag inte har gjort NÅGONTING speciellt det här påsklovet -,- Poor me :(  Just nu har jag inte ätit godis på 3 månader och 19 dagar :O  Är så himla sugen!! Sen ska ajag aanvända ett till undantag på mitt födelsedags kalas(om jag har något) och kanske på halloween eller jul ;)
Och jag fyller år den 24 maj,påsk är ju den 23 april så det blir bara en månad  i mellan . Och då är det en månad med 31 dagar. Men nu ska jaga äta frukost och kolla på tv :)
Men innan får ni dagens låt(den är gammal men jag typ älskar den vet inte varför): Ähum,den kommer senare  när jag är inne på min egen data :)

Hehe,min mamma kom precis hem och hon har varit hos doktorn. Hon hade "ytteröronsinflemmation" sa vår doktor igår och hon fick nåt att hälla i sitt öra . Sen när Abtin gjorde det i hennes öra fick hon jättejätteont!!! Sen idag så "spolade" doktorn hennes öra och då var det en sån här fjäder man har i örat  i hennes öra!! Så nu är hon helt frisk ;) Jag är.l snaart frisk . Hopas jag C:

Men jag känner mig piggare i alla fall!. Kram Andi!

//Andrea von anka (hehe xD )

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards