andilove

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Andrea - 12 juni 2011 21:23

Förut tyckte jag så här ; " Asså vrf ska ag lyssna på ngn tjej som rappar oc h tror hon e bra och så" men nu tycker jag , när jag verkligen lyssnat på några av hennes låtar, att Sofijah är jättebra! såg en tjej på skype som skrev"Du var så mkt med sofijah! <333333 världens bästah låt" och ja ba: VIlken NÖRD!!

Men nu tycker jag att den är jättebra,den låtan, så jag skäms lite!!
Nu ska jag ladda upp bilder..nej för jag hittar inte kameran :D
Kram Andrea - godnattkram Andi 

Av Andrea - 12 juni 2011 19:04

Hej bloggen. Asså jag har en fråga bara,om ni kan svara på den! Den här rapparen,Sofijah, påstår vissa heta Melander i efternamn, och att hon är död,medans vissa säger att hon heter Karlsson,och lever! Kan någon av er söta läsare svara,för internet säger si och internet säger så ;)
Kram!
 Nu ska jag spela till Legacy

Av Andrea - 12 juni 2011 18:32

Hejsan alla som läser! Idag vaknade jag klockan 09.02(nogrannis!)och då gick jag till mamma och fråga om jag kunda baka scones till frukost, det fick jag så sen gick jag till ica och köpte saker! Sen så bakade jag scones,och åt dem , och sen gjorde jag deg till småkakor! Sen så var jag inne på datan och sen gjorde jag degen till kakor! Efter jag gjort det så gjorde jag väl någonting och sen åt jag lunch! Efter lunch gick jag till Celine och lekte med henne och Isadora tills klockan halv 7,kom alltså hem nyligen! Hon  skulle tillbaks till SH! Men nu ska ni få dagens låt,i ett nytt inlägg! SÅ KRAM!!
 

Skapa flashcards