andilove

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Andrea - 12 september 2011 18:30

Dagens godnattvisa minsann!

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 12 september 2011 17:44

Hej! Idag prövade jag en ny dans.

Den var rätt så bra,fast det var  bara 2 elever,med mig..

Men det blir ju som privatlektioner och det är skönt. Tror jag!

Nu ska jag nog fixa en video om hur man laddar ner texter till photoshop.

I övermorgon är det om hur man laddar ner brushes och sen nån gång i veckan blir det väl avatar!

Kram Andii♥

JUSTE! Min sista bok i V.A har kommit,och snart ska pappa hämta den på ICA så jag kan läsa! Det blir månadens recension!

 

Av Andrea - 12 september 2011 15:15

Willie-Oliv
Lovisa-Vinröd

Tom-Ljusblå

Isac-Ljusrosa

Juliette-Indianröd 

Lisa-Marinblå

Ella-Aqua Marine

Pluppa(Toms låtsaskompis)-Cyan
Amelia(Isacs låtsaskompis)- Orange
Putte(Juliette's låtsaskompis) - Brun

Gäster- grå och neonrosa

Ord och/eller meningar inom situationstecken ,tex "Hej" betyder att man tänker

Ord och/eller meningar efter bindessträck,t ex ; -Hej på dig betyder att man pratar

Ord och/eller meningar som är inom såna här ** betyder att något händer, t ex *Telefonen ringer*

Ord och/eller meningar  som är som vanligt,alltså : Lisa gick till bordet, betyder att det är berättarröst.

Ord och/eller meningar med kursiv text (se orden tidigare) betyder att man läser något tyst,t ex Om Alma sedan skulle köpa 2 äpplen för 3 kronor styck,hur mycket får Alma betala när hon lägger ihop äpplena med päronen? 

Okej,nu vet ni det! Dags att sätta igång :)

Juste Lizzie,sängen Lovisa och Willie har är t ex från Lyx&Design

    Willie:-FÖRLÅT! Förlåt för allt Lovisa! Jag vet inte vad som flög i mig. Jag kände mig så oälskad och så lockade hon mig sådär! Sedan visade sig det att hon bara ville ha mina pengar och hon hade en man!
Lovisa:-Du gjorde verkligen fel sak. Men jag har saknat dig! Så jag förlåter dig!  -Va skönt! För jag sprang ändå från Twinbrook hit,i hopp om att du fortfarande ville ha mig.

-12 mil.. Hon blev lite tveksam. Willie,hur länge har du igentligen sprungit?

-Jag började förra veckan och bodde på olika ställen.

-Jo du Tom,med tanke på att du blir tretton om några dagar har jag inga passande böcker. Så jag tog en från min högstadieklass,en om atomer..

Tom:-Vad roligt mamma! Är pappa hemma? Jag tyckte jag hörde hans röst!

-Ja,han är hemma..  Isac:-Jo du pappa,du har varit borta så länge.. Var var du igentligen?

-På en smekmånad.

-En smekmånad!! ÄR DU GIFT? MED VEM!!

-Jag är inte gift. Hon gjorde slut dagen efter. Om jag skulle vara gift med någon skulle det vara din mamma. Men hon skulle aldrig säga ja. Vid den här tiden borde hon ha en massa pojkvänner så snygg som hon är..

-Pappa hon saknar dig så mycket. Varje natt när  hon trodde vi sov smög jag och Juliette ner,och vi hörde att hon pratade med mormor om hur mycket hon saknade dig.

-Gjorde hon? Wohoo!  - Jag är ledsen om jag sårade dig,men jag trodde du hade en annan. Jag saknade  dig så himla mycket.

-Hmfp. Aldrig i livet att jag skulle vara OTROGEN. Jag har mer värde än det.  - Isac..Isac sa att du fortfarande hade känslor för mig.

-Det har jag. Om Lovisa Legacy är kär,är hon kär.  -Vill du bli ihop igen?

-Mm.  -Kan,kan du gifta dig igen med mig?

-Det du gjorde var ju det värsta man kan,och särskilt att gifta dig med henne,men jag antar att jag säger ja!  "Ja!"

"Ja! Han gjorde det jag velat göra sen han kom!"  -Då,är vi gifta igen nu?

-Ja,det är vi väl.

-Åh! Lovisa Legacy,vad jag saknat dig!  "Snart fyller jag tretton. Jag blir,tonåring!"   "Skönt att kunna sova brevid honom igen!"  - Baka vaniljmuffin när du är riktig glad! "Mamma och pappa är gifta igen. Fast..jag vet inte. Jag hatar nog fortfarande pappa. Mamma tog ledigt LÄÄNGE när han var borta. Tom gjorde mackor åt henne,och jag gjorde te. Hon var som en zoombie! Och det var hon som gjorde slut. Fast i känslorna var det väl han"  "Jag fyller tretton IKVÄLL och jag har fortfarande inte fattat hur man får Pluppa verklig. "  -Så ungar,vad har ni gjort det senaste månaderna?

- Inget,bara scouterna du vet.

-Åh,så du började i scouterna? Dudå Juliette?

Tystnad.

-Juliette älskling?

-Käft! Du stör läxan. Och kalla mig inte älskling.  "Ungarna nämde att sopmaskinen var trasig,bäst jag fixar den"  Lovisa övade karisman.

-Tillsammans,ska vi kunna erövra värden med vår magi!..  -Wohoo! Jag blir tonåring. "Fast jag har ingen fest,mamma var ju så tilltufsad och Willie. Honom vill jag inte tala om"  Pluppa firade för sig själv också,men det såg ju bara Tom -Gumman det har hänt så mycket sen lovet. Pappa och jag skilde oss,men nu är vi gifta igen. Tom blev tonåring igår och ja.. Men du,nu måste jag prata med Ella också!
Hejdå gumman! 


Slut för stunden! Vi hörs nästa måndag!


Av Andrea - 12 september 2011 14:45


  Igår var det vanlig header,idag transparent header.

Men en sak jag glömde säga är att i BLOGG.SE måste man ta bort den lilla färgkoden före URL:N i själva stilmallen.

På BLOGGPLATSEN måste man inte det,det blir transparent av sig själv. Som min min header är t ex transparent(men man ser inte det mycket)

Kram Andiii♥

Skapa flashcards