andilove

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Andrea - 26 september 2011 20:51

Är snart klar med läxan :D

Kram Andrea♥

Av Andrea - 26 september 2011 20:27

Skriver en läxa på datan!
Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 26 september 2011 19:51

  Huset är lantstil(Glömde att fota utifrån&trädgården,men ni ser dem i delarna med farbror Andy),lantlig matsal   Mysigt,hemmabonat kök   Ingången(Och Farbror Andy)   Vardagsrummet med kakelugn   Arbetsrummet,uppifrån   Toalett,nedervåningen!   Rose's rum!    Toalett,övervåningen!   Ofelia&Andys sovrum   Oliver&Sophie's rum   Tvättstuga  Rose's balkong


Det var deras hem! Kram Andrea♥

Av Andrea - 26 september 2011 19:39

Hello♥ Idag i skolan åkte de som var tvunga att göra om simprovet. Och de som var sjuka,eller de som inte gick i skolan då! Som jag då haha :)

Jaja,jag gick inte till dansen  för vi åkte ifrån GIH-badet klockan 3,och min dans börjar halv 4..

Och jag tror inte jag skulle hinna.

Så istället kom Isadora hem till mig. Vi körde med FARBROR ANDY :D

Haha,det är George's bror och hans familj!

Familjen består av Farbror Andy Cornyn,tjock brandman med bra humor! Andys fru,Ofelia Cornyn,smal hemmafru med intresse för bakning.  Deras tonåriga dotter,Rose Cornyn,snygg,partyfestande,killtjusare,med ca 3 killar på G. Akta er för henne killar!

Mellanbarnet,Sophie Cornyn,mullig,bakande,prinsessälskande bokmal.

Och till sist treåringen,Oliver Cornyn,söt,liten&gullig

Jag och Issa började på deras villa,och nu är den färdigbyggd! Snart kommer ni se huset!

Kram Andrea♥ 

Skapa flashcards