andilove

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Andrea - 15 december 2010 17:56

Nu har jag gjort en blogg email ifall ni vill att jag ska blogga mer av nåt,göra desingeller något som det eller annat så har jag gjort en email till det: andiandy@hotmail.se

om ni undrar varför det står Andi och Andy är det för den är till för båda mina bloggar,

alltså www.andilove.bloggplatsen och www.andypandycool.blogg.se

ja,börja gärna med att maila mig(inte du mamma)om roliga saker eller något ni tycker jag borde blogga om

Hej då Andreeeeeea


PS.DAGENS LÅT KOMMER INTE.DS



update:

så ni vet är det .com och inte .se
Skrev fel där

så ni vet är det .com och inte .se Skrev fel där


Av Andrea - 15 december 2010 17:21

Nu kommer fakta om personerna i min nya simsserie:

Namn:Linnea Lies

Ålder:20

Familj:Dödade i tsunami

Husdjur:Orm

Favoritmat:Falafel

Favoritfärg:Kryddbär-Lila

Favoritmusik:Hiphop

Intressen:Äventyr,fotografi,killar,musik,cheerleading,dansa och utseende.

Jobb:Skatthittare och arkeolog

Hem:I ett tält i Twinbrook.

Livslång önskan:Utforska 18 gravar helt

Kul fakta:Linnea kommer från Hawaii och dansade hula hula och favoritartist när hon var 10 var Barack Obama.

Fakta:Linnea kommer från Hawaii till Twinbrook när en tsunami som dödat hennes familj är över.Anledningen till hon över levde var att hon skolkade från skolan(där mamma,pappa och syster gick och jobbade)för att utforska Mauna Kea(berg),nu bor hon i ett tält i en park.Hon åkte till Kina för sina sista slantar och hoppas på ett bättre liv här.På hennes hotell så blir hon besviken över att hennes rum är ett delrum som hon måste dela med Ricotto,arg blir hon bara för att det inte stod på biljetten.Han kommer säkert bli störd när hon kommer hem mitt i  natten från sina äventyr.



 Ricotto Loct får ni vänta  med tills imorgon

Av Andrea - 15 december 2010 15:58

Ska sluta med Whitshop

Den familjen är inte rolig .

Nu ska jag göra en ny.

Hoppas den blir rolig,

jag vet inte vad den 

ska handla om men personerna

kommer förmodligen vara

en mamma,pappa eller något sådant.

Nu kom jag på att dem inte blir

mamma och pappa om de inte

har nåt barn men jag fixar

det .

Hej då

Av Andrea - 15 december 2010 15:43

dagens lucka kommer snart(som ni har märkt kommer inte dagens lucka varje dag)

tja,jag e sjuk idag,ska bara säga att jag  är med i en tävling  http://dance-p.bloggplatsen.se/ på den bloggen,nu kmr dagens lucka


Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards