andilove

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Andrea - 7 februari 2011 19:48

Hohohoho . Hej igen ..Igen skojade baa jajja.Just nu sitter jag och chattar med Roxanna.Jag har inget att blogga om så ni får veta en nyhet...!!!!


Jag ska byta skola till min gamla!!daddatara hehehihi sååå intressant haha.Men en dålig nyhet finns ochkså eller ja inte så önskad :) jag kanske kommer börja i 4b ist för 4a!! Asså jag kan såklart träffa mina kompisar och jag har ju kompisar i 4b men i alla fall!! Jaja.Nu skajag spela nåt med pappa så hejdå



Hörs imorn + imorn får jag veta vilken klass jag går i


Kramisar Andrea !!

Av Andrea - 7 februari 2011 14:15

Hejj hejj igen....Apaa :) skojade bara   Men här kommer reglerna:


1.Du kan bara rösta EN gång.

2.Ni måste säga till om ni vara med inom 2 dagar.

3.Ni måste säga till om ni INTE vill vara med inom 2 dagar.

4.Från o med  2 dagar så börjar tävlingen.

5.Tävlingen är 1 vecka lång

6.Om ni undrar varför ni är med och inte anmält er är det för att jag först bara ville se vem som vann omröstningen och hade mest  omtyckt blogg. 

7.Det var allt. Ses (oops)hörs sen


Kram Andrea(Min dator tid tar slut om 2 min !!!)  

Av Andrea - 7 februari 2011 12:37

Jag har glasögon!! Det trodde ni inte va!?? Det är en konstig grej när jag tar bild med min webcam så blir det bår grönt vid mitt öga fast vi köpte så att bilder skulle bli bra ^@^ Fast bilderna  blir bra på mobiler och kamera(eller jag har inte provat kamera än,Fick dem för 45 min sen ungefär) Men i alla fall så såg jag några från min gamla klass på vägen hem från optikern och david (från min gamla klass) stirrade lite på mig och jag bara stirrade tillbaka och sen han bara: Men kolla,det är ju Andrea!! hon har fått glasögon!! Och Vicktor bara : Har du glasögon??(jag bara : Jaa)och sen så sa han : Sen när då ? (och jag bara :sen idag)och sen Emelie : andrea!!har du fått glasögon?!! Och en en gång sa jag Ja  . Och jag tror den nya tjejen som började den här terminen kände sig lite utanför eftersom hon inte känner mig eller har träffat mig förut . Och sen gick jag hem och fortsatte blogga.Men nu ska jag äta mat men ni får en bild på mig och mina glasögon i alla fall.

            Hej då . Kramisar Andrea


Ps.OM ni undrar varför jag bloggar nu så är det för jag har varit sjuk och nu är jag halvsjuk men hej då(rösta i min omröstning snälla(ni får rösta en gång och på er själva(om ni undrar varför ni är med i min omröstning utan att ni anmält er var för att jag i början ville se vilken av bloggarna ni gillar mest men sen gjorde jag det till en tävling . Förresten så undrar jag om ni ser det konstiga ljuset i bilden?Kommentera i så fall :) )

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards