andilove

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Andrea - 8 februari 2011 18:35

Jag känner mig alltså sjuk IGEEN !!!!!!!! Arg jag blir på min dåliga hälsa :P    


Jaa, vad ska ag blogga om...?? Vad vill ni att jag ska blogga om ?!?!? Svara på det  h är inlägget (PLZZ) Så ni vet så äger jag nu Celines nya blogg :S bara för miss Celle hade en ny blogg...Här  få man ta hand om resterna :( Hhehe  . Nu så ska jag nog se på TV men först ska jag visa en bild och visa 2 dåliga citat jag kom på igår ;)


Varje äventyrare vill utforska nåt  nytt men de flesta kommer hem igen.


det var ett


Vissa människor struntar i resterna och gör nytt hela tiden.Men vissa bestämmer sig för att fortsätta med resterna tills de tar slut .


Vad tycker ni (dålige eller hr :(  )


bilddax:

mina glasögon ;) 


hej då //7kandi

Av Andrea - 8 februari 2011 15:39

NU kommer en dagens kluring,vad sägs om att ha det ibland ?P.S. (den här är lätt så det kommer 2)

1.Pelle har  3 syskon Maj,Juli och September. Pelles pappa har 4 barn.Vad heter det 4:de barnet?


2.Tomten har 6 döttrar , varje dotter har en bror.Hur många barn har tomten ?



Vinnaren får en länkning i 4 dagar (om du vinner 2 så 8 dagar)


Av Andrea - 8 februari 2011 15:23

Ja, ni såg rubriken. Jag ska byta skola ( sant ...) men det är lite synd att  jag börjar i 4b bara för det är mindre människor i den klassen :( Men då kanske jag får nya vänner oxå och det är ju bra ;) Och jag träffarju de andra också på raster och sånt  ;) Men typ  innan jag börjar villl rektorn veta varför jag vill byta tillbaka och sånt :O Jaja bloggar senare . Jag kanske kommer vara hemma imorgon för just nu har jag tempat mig (vad säger man ??) och ena örat är 38.4 och andra 38.6 WOWOOW normalt ska man ju ha 37.2 typ Jaja,var med i min tävling och rösta !!!

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards