andilove

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Andrea - 17 februari 2011 18:15

                          Shooo,vad gör dooo

Ni ser rubriken.jo förresten var va vi...Juste,ja efter att vi åkte så drack jag lite apelsinjuice och sen så följde jag me issa och celine som satt på ett annat ställe med sin klass och sen så åkte vi lite till och efter det så skulle vi tbx till skolan.I skolan så hade vi typ 3 min kvar av skoldagen så vi typ ställde bara upp våra stolar och sen gick.Och nu har jag en matteläxa jag måste göra :S Orkar nt men den är till imorn...Bob e roligt namn .Historia(tråkig)om Bob(inte abtins fisk)


-Hej bob

-Hej Frank

-Vackert väder Bob?

-Ja Frank

*hela världen förändras*

-Bra crockerdag va bob

-Ja frank


tråkig i know men den kommer från ett program jag kollar på ibland


/apan som heter Andrea ;)

Av Andrea - 17 februari 2011 17:30

Hej svejs på er alla läsare.Tänkte först berätta olm min dag och sen länka till några av mina vänners bloggar :P Let´s start it


Först så gick ja till skolan som vanlig och hade typ lite engelska,asså jag har ju bara gått där i en dag(2 nu)så jag visste ju inte deras läxa men hade typ rätt på alla förutom 1 hihi..Men vi hade gått igenomallt förutom det sista i engelbrektsskolanmen jaja,och sen så skulle vi till odenplan för att ta bussen (om ni undrar så fick jag faktist låna min granne Lovisas pulka :P Min egen e på landet hheeehe)och sen när vi va framme i hagaparken så gick vi till pulkastället och ja drack lite varmchoklad och sen så åkte ja pulka med  Vilma,Laya,Alexandra,Julia,Ayda och Nelly och vi åkte p lite olika sätt hehe,typ tåg sitta brevid varann och sånt,men en rolig sak va att vilma och alexandra hade tagit med sig icapåsar för att åka på(:P)men de gick inte så bra så vilma åkte med ayda och alexandra med mig,Och sen så åkte vi ganska länge och efter en stund (typ en timme)så gick jag och åt mat .Och efter maten så åkte jag med Celine och Issa(isadora)i 4a eftersom jag gick ju i 3a förut och så.Vi åkte lite galna sätt och folk körde in i oss hela tiden för vi typ stannade mitt i banan för våra sätt att åka var lite skumma :P Vi bad Teda och sofie att putta på oss hela tiden typ..Förresten bloggar sen ska äta mat nu... ;)

Se you later alligator


Ps.Abtin har köpt en fisk som heter Bob och han e rolig :P)


Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards