andilove

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Legacy

Av Andrea - 20 april 2011 20:10

berättarröst- Bebisblå

Selena- skogsgrön

Simis- violett (han kommer i nästa del)

Gäster-Orange och neonrosa :)



Bara en snabb textförklaring innan vi börjar :)
Text inom "situationstecken som dessa" betyder att man TÄNKER

Berättarröst är så här VANLIGT

Om man pratar så står det sådana här " - " innan texten (hehe ser ut som en smiley :)

      






       



           

               

                            Det här är Selena:          Hon är ungdom,har precis blivit klar med collage , och har TRÅKIGT!

Hon hade sen hon varit 10 samlat pengar till sitt boende som äldre,hon är nu 25 och sparade 1000 kr varje år. Hon hade 15 000 kr,hade fått 4000 av sin mamma till flytten till Sunset Valley. Hon trodde hon hade mycket pengar och köpte en stor tomt för att bygga ett fint hem. Tyvärr så kollade hon inte riktigt på priset... Alla de 4000 gick åt till flytten och tomten kostade 13 700..

Hon köpte lite saker,säker att hon köpt allt hon behövt.       Men hon kom på att hon inte hade nåt bord,och förresten så hade hon köpt den dyra verisonen av handfatet inte den billiga.så hon bytte och köpte även det .

   Sen åkte hon till polisen,för hon ville jobba som dektektiv. Riktigt skoj trodde hon. "Jag menar,fria arbetstider,ingen puckad chef,och jag kan hacka lite pengar. Oj,jag är hos polisen,ähum. Stryk det sista :) ,fast.Det kan användas i jobbsyfte också så..."                                                                                         Polischef:-Så,du heter tydligen...Selena Legacy,25år,har gått på collage och har inga som helst kunskaper inom detta. Tror du att det är en amatördektektiv vi söker?

-Ähum...  





-Det är faktiskt det vi söker! Grattis du har ett nytt jobb! Du kan börja jobba när du vill och glöm inte att spana!
-Närå! " Jag kan inte fatta det! Vilken toppenstad!"     

-Och om du har tråkigt kan du komma hit och jobba lite med den låga klassens poliser!
-Emm,visst..."!!??!"

-Perfekt! Du är nu anställd på Leif Aftors dektekiv byrå!
-Men det är ju du!.. Det här är Sunset Valleys polishus!
 



-Jaja gå nu Silina

-Jag heter Selena!

-MM,mer kaffe Lena! 

"Han var skum!"  Hon gick till biblioteket och började spana.

"Här händer defenitivt något skumt! Bäst jag rapporterar polisen via datan.Men jag har ju ingen,bäst jag kör med bibblans. Har ju ingen egen!"



Slut

 




























                      


 

 

 

Så kommentera jättegärna(!) om vad ni tycker!
Jag blir superglad av eran åsikt(om den är bra såklart xD )


Men imorgon kanske en ny kommer. Fast om ni hellre vill ha en påskspecial så kommer det ;)
Fast jag vill ha en påsk special :D
Ska göra upp mitt schema nu i en menyavdelning så ni vet när jag kan och inte kan blogga(om allt och sims :D )

Kram!                                                                                                                                                                         

































































































































 
 
Tilda

Tilda

20 oktober 2011 20:20

vilket sims?:) svara på min blogg<33333333

http://www.thesiiims.bloggplatsen.se

Andrea

21 oktober 2011 15:05

Svarat på din blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards