andilove

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Tjenatjena bloggen :D

Av Andrea - 27 april 2011 15:58

Tjena tjena ja! Idag var det första dan i skolan! Även om jag gillar lov så är skolan ok tycker jag faktiskt! Flera hatar skolan men inte jag!! Fast jag gillar ju lov väldigt mycket i alla fall :) Men i alla fall liksom ni vet! Men en till sak, tävlingen avslutas ju idag och eftersom bara Amelia är med så vinner hon :) Fast , nej det var inget! 
Men en ny tävling börjar på lördag ! Har inget tips på vad för slags tävling men aja!
Förresten , jag har bestämt mig för att byta ut alla hus i Twinbrook och sätta dit mina egna hus som jag vill(både hus som jag byggt och hus jag laddat ner!). Sen ska jag sätta in alla mina egna simmar och typ sätta rika simmar i mindre fina hus hehe!

Aja ska spela till Legacy nu så den kommer ikväll :)
Nästa del skulle komma på fredag men jag vet inte. Sätter ett nytt schema för mina simssaker istället för den där grejen! Ändrar nu :)
Och den gäller för alla veckor oftast annars står det x)

Men en annan grej om ni undrar vad jag gjorde idag så gick jag till klubben med emelie efter skolan och vi övade på en dans vi ska göra till vårsouarén(en sånggrej)  och sen så åt vi mellis och efter det körde jag bubblan med Teda,Emelie,Sofie,Karla och Jenny...

Nä nu ska jag spela sims vi hörs!

//Andrea(ska göra en ny namnskylt ;)(hejd¨skylt asså)+ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Ovido - Quiz & Flashcards