andilove

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

Timbuktu - Det löser sig

Av Andrea - 8 juni 2011 21:13

Hej bloggen! Dålig uppdatering de senaste dagarna men jag har gjort så mycket de är drf!
T ex idag så gikc jag till Beetween eller vad den heter och kollade på en skolavslutningsklännig,enkel och vit,som mamma köpte sen,men iaf så gick jag hem efter och strax kom Issa,Sofie och Teda och vi gjorde varsinn tidningsframsida,eller jag och teda mot issa och sofie ,fast sen va vi alla fyra men ...men iaf och så fast vi blev inte klara,ni kan faktiskt få se på vår maskot:Prissis heter den =) Jag har ritat,och det är en flugsvamp för de som inte ser,de är väl de som är giftiga..aa tror de heter så :) Och sen så gick vi till Ica och köpte ingredienser för 25 kronor per grupp,jag och issa mot teda och sofie, och sen så gjorde vi  något av de ! Och sen hade jag klasspicknick,kom 40 minuter försent pga av mamma & pappa!

Men strunt i!   

SÅ nu vet ni det och Legacy kommer inte,inget sims denna vecka oki??
Kram Andrea 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Ovido - Quiz & Flashcards