andilove

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Andrea - 25 februari 2011 18:46

Hej bloggen som heter apilove(skoja bara).Kl 21 07 åker tåget till Åre och imorgon klockan 8 är vi framme där. -_- vill vara där nu!!!! Men just nu får jag väl nöja mig vid att vara där imorgon :) Föresten idag blev det sportlov!!Jippie . Nu är jag sugen på chips för jag tänkte på jippie som rimmar på dippie och när jag tänkte på dippie tänkte jag på chips med dipp!! Men jag åt alla chops som blev kvar från igår när abtin(utalas Apteen enligt mig fast igentligen aptin.Men apteen är ju aptonåring om man pratar svengelska :P) åt chips . Och det var inte mkt . Jaja under tiden ja  e i Åre får ni inte nån bra uppdatering tror jag. Jaja nu vill jag hitta mobilochdatasladden (den man kopplar mobilen till datan med)för jag vill ladda ner några låtar till min mobil eftersom mitt ljud är trasigt =( Menmen hejdå och ha ett bra sprotlove.Förresten gå in på de här bloggarna som har bra simshistorier : http://thesimsblogg.bloggplatsen.se/  och http://simblogg.bloggplatsen.se/ hej dådå (ja jag ska fixa en liten namnskylt man säger hejdå med)

  

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards