andilove

Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Legacy - Del 4 !

Av Andrea - 2 maj 2011 21:05




Del 1 , Del 2 , Del 3  

 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!

Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man 

pratar!

Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex :

* telefonen ringer* !

Ord som är som vanligt. Alltså såhära : Jaså,okej,Linda gillade inte maten!

Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar!




             Det är morgonen sedan hon löste sitt senaste fall(det vi läste om igår) och Selena fixar pannkakor till frukost!

Hon steker dem på sin nya spis som  hon köpte via en dator på biblan! 650 kr och den är inte begagnad!



Gott blev det också!Eftersom hon inte hade något speciellt att göra så bäddade hon sin säng!Sen så åkte hon till polisstationen för att jobba lite och sedan skaffa ett fall att jobba med! Ett datafall var det den här gången!      

Fallet löste hon lätt!



-Jag har fixat det du ville!
-Bra! Nu kan jag gå och shoppa! 

    Efter att hon pratat med sin klient så läste hon i en bok,för hon var väldigt stressad!

Sen så tyckte hon att hon borde träffa Gobias!

 

-Hej det är Selena,kan vi ses vid poolen? ¨
-Visst bruden!

-Då ses vi där ♥

Selena hade blivit kär! 


-Du är söt som socker Selena,visste du det?

 -Tihihihi! ♥

-Du är het som solen också Selli(smeknamn som han kom på)                                -Ååååh Gooobiaaaaaaaaas ♥♥

Hon sträckte sig för att pussa honom! Hennes första kyss skulle det bli!  Men innan hon hann så smällde Gobias till henne lite lätt!                                    -Trodde du det här var seriöst cheyen? Jag är ihop med dig för du är kändis! Daaa!

- Ditt usla SVIN!

Sorgset gick hon hem. Förnedrad och ursinnig! Tur att ingen paparazzi såg . Men vilket svin han var! Hon ville slå till honom! KÄND! De varje för f*n lika kända! Nej det svinet skulle hon aldrig prata med igen! Men trots hon var så arg så var hon mest av allt besviken och sorgsen.


Det var allt!!!!! Nästa del kommer  på onsdag! Kram , ska sova nu! Men ett inlägg med dagens låt kommer först!


Godnatt ♥♥♥♥☻☻☺☺













































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards