andilove

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Andrea - 23 maj 2011 20:37

Tyvärr min mamma tvingar mig att logga ut 

Av Andrea - 23 maj 2011 20:28

NU LEGACY! ALLTSÅ SKA FIXA NU!
KRAMEN ÄR MIN MOHAHAH 

Av Andrea - 23 maj 2011 20:06



potatiskrukor xD
 Söta va!Upp eller ens ditt barns aptit? ! Trä bestick gafflar och skedar söt leende leendeBestick! Sånna vill man äta medArtbox Panda Love Pin BadgeSööt va den nu är

Nintendo Super Mario Mushroom - Cherry SoursGodis :)
Nu ska jag fixa Legacy och chatta med Linn! Hörs snart!
Kramiss 

Av Andrea - 23 maj 2011 19:50

  min "födelsedagsmiddag-outfit" hihih .)

   De här åt jag :) Man tar så här grönsaker kött och sånt man vill ha och så ger man det till kocken som grillar,sen tar man typ ris och sötsursås och äter till :) Det gjorde jag iaf men så ni vet så kan man äta kinesisk buffe´också. Det härär mongoliansk :D Maten är jättegod och jag åt en portion som ni ser där uppe sen kycklingspett med jordnötsås och ris! Mumsigt gott :)

Nu lite  bilder på mig:

         Nu ska jag självklart fixa Legacy xD

Kram Andrea(men innan kommer dagens låt o godnattvisa)

Av Andrea - 23 maj 2011 15:43

Sådärja. Nu har jag gjort min nya design! Kallar den födelsedagsdesignen för jag gjorde den lagom itll min födelsedag(imorgon). Tänk att lilla jag fyller 11 :)

11 r ett av mina turtal!Nice va!Men nu måste jag sätta in designen och fixa en och en annan Legacy del :D

Kram Andrea

                                                                                                                             

1 dag kvar tills min födelsedag

Av Andrea - 23 maj 2011 07:23

God morgon alla bloggläsare ♥

Jag vaknade för ungefär en halvtimma sen utav att mina undulater fick prova expriment: sova utan skynke. De pratade inte mpå natten , nej då sov ju de också, men på morgonen skulle de tydligen agera morgonklockor xD Imorgon får de sova med skynke för det är ju inte de som ska gratta mig på födelsedagen,de vet ju inte att jag fyller år :P Eller så är de superhemliga agenter som kan svenska men inte vill lära sig  att säga "hej" trots att jag försöker!
Nej men nu ska jag se om frukosten är färdig, börjar ju om 50 min och har 4 min att gå ju! Mycket va?! Haha :)
Kram Andrea 

Skapa flashcards