andilove

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Bilder från middagen

Av Andrea - 23 maj 2011 19:50

  min "födelsedagsmiddag-outfit" hihih .)

   De här åt jag :) Man tar så här grönsaker kött och sånt man vill ha och så ger man det till kocken som grillar,sen tar man typ ris och sötsursås och äter till :) Det gjorde jag iaf men så ni vet så kan man äta kinesisk buffe´också. Det härär mongoliansk :D Maten är jättegod och jag åt en portion som ni ser där uppe sen kycklingspett med jordnötsås och ris! Mumsigt gott :)

Nu lite  bilder på mig:

         Nu ska jag självklart fixa Legacy xD

Kram Andrea(men innan kommer dagens låt o godnattvisa)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards