andilove

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Andrea - 22 maj 2011 21:14

OBS. Om ni är med på bilderna men vill ta bort den bilden säg till i skolan :!

   min glass(nördigt xD )   Utsikt   Vattnet :D   Båtar   Felicia :D   Vilma!

Vilma vill inte vara med på  bild och det löser hon med att ta upp sin kamera :D       Så såg runor ut typ       Från muset   Clara på andra sidan   Utsikt,den var jättebra därifrån   Mer utdsikt   Ett minne till Ansgar     Utsikt   Det här är en vikingagrav   De här med   Nelly leker med kameran   Där jag doppade fötterna och där vi åt   Vilma xD   Vilma(de var de bilderna jag mena)   Jag .. mysko   Vattnet   Skum bild   Aydaoch jag tog bilder på varandra   Ayda tar bilder på andra   Utsikt   Utsikt från havet   Nästan hela klassen   Nästan hela klassen   Vilma o Alex   Clara   Felicia   Vi åkte till Birka med den båten   Nelly,Jack och Fredrik   Mamma tog bild :S   Hon igen xD   Jag och Nelly höll på att reta varandra genom att ta bilder på varandra!

   Hehe Ayda ville att jag skulle ta en bild på henne när hon är "rik" xD

Nu har solsidan redan börjat!
kram Andrea(och godnatt) 

Av Andrea - 22 maj 2011 20:50

Maggie Monkey (Medium) pictureSöt va!? En apa,mitt favoritdjur ♥

Lucy Fleece Slippers pictureMysiga tofflor :D

Lucy Sleep Mask pictureHii jag använder en svart sånhär sovmask när jag sover men den här ser mysigare ut

Becky Tote (Small) pictureSöt väska

Ååh vilka söta:Stuffed Monkey 18'' Cute Light Brown Soft Velvet Monkey ToyStuffed Monkey 12'' Cute Red Soft Velvet Monkey ToyStuffed Monkey 16‘’ Cute Pink Super Soft Velvet Monkey ToyAnledning till att man älskar apor??rishi

Kolla va sött! 

Nu ska jag kolla på allas älskling solsidan!
Kram Andi 



Av Andrea - 22 maj 2011 20:43

¨

Hej bloggen :D DÅlig uppdatering idag! Var på landet tills 18.50(eller då kom jag hem från bilresan) och jag hade ingen data :P Det blev mest att läsa KAP(Kalle Anka Pocket)! Förrsten imorgon ska jag och min släkt(okej inte hela direkt) ut och äta min födelsedags middag(jag hinner inte på Tisdag,har piano) och jag kommer få några presenter :D Sen på Tisdag så äter vi i släkten tårta(efter pianon) och jag får de resterande presenterna! Så det blir inte toppuppdatering men tror att den blir normal ! Aja nu ska jag ladda upp bilderna fårn Birka till bloggen så ni får ersättning för den dåliga uppdateringen. Men sen ska jag kolla på Solsidan säsong 1 som de visar på tv4 klockan 21.00(dock bara första avsnittet såklart!)

Kram Andrea

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards