andilove

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Andrea - 21 juli 2011 16:58

Hej bloggen! Idag har jag bakat muffins,de är klara om någon minut eller så! Chokladmuffins :)  Nu är de ute och de doftar ljuvligt :)

Nu kommer bilder från helgen,eller jaja bilder(inte många,ska förresten ta bilder på mina muffins senare :P ) Vet inte ens vilka bilder det är! En av de är på mina blåbär jag plocka,det vet jag men de andra!

Jag får det att låta farligt haha :) Men om jag inte tycker det är några bilder ni ska se så visar jag de inte såklart,och raderar sen.

Men det tar sin lilla tid! Långa tid menar jag,men ni kommer inte märka det sen så det gör inget,för er :D Nu har några bilder laddats ,bland annat blåbären

Åhnej! Laddade upp fel bilder! Blir bara två:( Irriterand jag är med färg på olika ord va ;)     Skulle ut och plocka blåbär(men inte de ni ser där uppe) med Leo(kusin) och Elena(Leos mamma) men vi hann inte!
Nåja,ni fick 2 bilder och de fick väl räcka!!

Kram Andiii ;)


Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards