andilove

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Andrea - 12 juli 2011 21:36

Måste logga ut nu,men vi härs imorgon!

Kram Andiii♥

Av Andrea - 12 juli 2011 21:02

Har fått 9 kommentarer och kommit på 11 plats i topplistan för kommentarer på bloggplatsen! Nice,för 11 är mitt turrnummer!

Nåja,idag har jag varit med min kusin Leo och mer!^Bloggar sen!


Kram Andiii♥

Av Andrea - 12 juli 2011 14:35

Här har vi ett länkbyte med en tjej som heter LARA :) Klicka på namnet eller bilden för att komma till hennes blogg :P  


Kram  Andiii♥ The hungry alligator :)

Av Andrea - 12 juli 2011 14:01

På bloggplatsen:

-Header

-Byte av färg/bakgrund

-Bloglovinikon

-Egen signatur

-Länk till mig i menyn

blogg.se

-Header

-Byte av färg/bakgrund

-Personlig bloglovinikon samt RSS-ikon

-Egen signatur

-Ändring av text samt textfärg

-Länk till mig i menyn

 

På bloggplatsen

-Allt i enkel +

- Ändring av text samt textfärg

- Rss-ikon

-Tillägg i menyn(klocka osv)

blogg.se

-Allt i enkel +

-Ändringar i kodmall så det blir proffsigare design

- Textruta  + bild(eller utan bild) i menyn om dig 

- Tillägg i menyn(klocka osv)

- Animation(Rörlig header)

-Dropdownmeny(Meny under din header istället för på sidan)

-Nytt:Ikon i webbläsaren

-Nytt:Mouseover

_____________________________________________________________


Designerna  är gratis och du skickar bilder och önskemål till: andilove@hotmail.se

Av Andrea - 12 juli 2011 11:45

   Dessa lömska kanadgäss! Min mamma ville ta en bild på en unge och så höll den på att bita!   Inte den ungen. Ha jag är större än dem!   Vad glor ni på??   Hah! Ni är små! Jag är större!       Mmmm. Bulle!   HAHA!  Asså jag fick en massa bottennapp! Men ingen fisk!   Hehe den fastnade!   Så,då har ni den! Nu ska jag äta frukost!


Kram Andiii♥

Av Andrea - 12 juli 2011 11:05

Denna låt fullkomligt ÄLSKADE jag när jag var liten! Och jag gillar den fortfarande :)
Så här kommer den :P

(De står igentligen att hon heter Helena,men hon heter egentligen Elena) (=

 Förresten , om ni vill ha många besökare är: 

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=apan2000  bra!
Den är väldigt bra om du har dålig statistik, dock så använder jag inte den så ofta längre! Men man kan ju tipsa till er som har lite dålig statistik! Men jag har fortfarande mycket poäng :D

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards