andilove

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Andrea - 6 juli 2011 23:15

Inte världens bästa men det får duga för er nattliga läsare!

Kram Andiii♥ -Sleep good my Alligator :P

Av Andrea - 6 juli 2011 23:04

  Hihi alla bilderna på solnedgången är lika :) Men de är inte samma! Nu ska jag sova, imorgon efter frukost väntar en ny timmes cykeltur! Men först ska jag så klart välja en låt som kan bli dagens, men det kan knappast ta lång tid! Förresten , jag vill tipsa om en bok som heter " Flyga drake" . Den är bra och sorglig så när jag läst klart den[om 2 dagar eller något] kommer en reccension på bloggen!

I promise- har det redan i utkastet!


Kram Andiii♥ - See you later Alligator :P 

:)

Av Andrea - 6 juli 2011 22:52

  Nu ska jag fixa lite bilder från Sätra strand där jag var nån timme idag och åt middag och  doppade mig(det var kallt när jag skulle bada,halv nio ungefär)


Kram Andiii♥-See you later Alligator :P

Av Andrea - 6 juli 2011 13:55

Hej bloggen! Idag vaknade jag klockan  10, var inne lite på datan,åt frukost och sen gick jag och cyklade i en timme lite fram och tillbaka  nära Barnhusbron, fast .. jag cyklade tillStadshuset också,men det var bara för jag inte visste vart jag cyklade, men imorgon ska jag nog cykla till Stadshus kajen! Och sen kom jag hem och duschade och gick till BK och åt lunch.Nåja, jag tog lite bilder också,här kommer de!

   Först tog jag en zoomad bild på ankorna men sen så matade några de och då var det enklare.   Här började de mata.   Och här  var brödet slut :P Nästan bara ankbilder men det är ju alltid något,dessutom var det 2 icke-ankbilder! Men jag kommer cykla åt ett annat håll imorgon ochdå blir det annorlunda bilder!


Kram Andiii♥ - See you later alligator

Av Andrea - 6 juli 2011 10:34

Den här gillade jag förut men den är ra  nu också!


Kram Andiii♥-See you later Alligator :P

Av Andrea - 6 juli 2011 10:30

    Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!


Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !


 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

OBS: Bildstandarden är nu 20 bilder


________________________________________________________________

rord

3 månader sen jag tog examen,2 veckor sen jag började jobba,1 dag sen jag beslöt mig för att fria!Willie: - Jag vet inte hur jag ska säga det här! Men Lovisa Tornbalk,vill du gifta dig med mig?Lovisa-Åååh Willie! Det är såklart att jag vill! Jajajaja!!!!!!!!   De bytte ringar,och var nu gifta!   Den natten sov alla i Legacyhuset sött!   - Dags att ge sig av på uppdrag! - Woho! Rock N´ Roll baby!   Här ser ni Lovisa tvätta sig genom ett "svampbad"   Ja så här går det till.    - Jag är bäst på elgitarr. Tjolahopp,tjolahej och tjolala!  "Usch! Tiden är knapp för mig och Christopher,tror jag i alla fall! Christopher skulle dött för länge sedan menar läkarrapporterna! Men tänk om inte Lovisa och Willie får ett barn! Då förs inte Legacysläkten vidare! Men, Lovisa har haft de typiska graviditetssyndromen i 6 månader nu,och hon rycker till ibland. Jag tror hon är gravid men inget vill säga"  -Woho! Mitt femte fall avslutat!     - Nämen oj! Det här porträttet blir ju jättelikt Lovisa :)  -Lovisa!! Du blir gravid, men vilka kläder du har!!!3 månader senare kommer Lovisa hem med en liten baby med namnet TomHemma är alla trötta efter den långa förlossningen, jaa tröttast är väl Lovisa,men de andra blev trötta av att vara vakna hela natten och vänta och se om allt blev braHär ser ni Tom´s lilla sovrum ;) Och om ni undrar. Tom fick en låtsas kompis från " Farbror Rickard"


Slut på del 15 :)
Nästa del kommer på måndag

Kram Andiii♥ -See you later alligator :P

Dags för frukost!


Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards