andilove

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Andrea - 23 juli 2011 21:48

Usch! Ryser på tanken på vad som hänt! Hemskt också det med bomben i Oslo! Sånt ska inte hända samtidigt! Sånt ska inte hända alls ! Det var väl typ 84-85 personer som dog på Utøya! Och den där mannen,han ska typ bara sitta i fängelse i 21 år(Okej det är mycket men alltså det borde vara livstid,vem vill att han ska komma ut igen??!! Han kanske redan har börjat planerat en hämd som ska döda hela Norge!!,Okej nu  överdrev jag..Men i alla fall!!)
En av de på ön var min kusins kusin(okej han är inte släkt med mig,men vadå det här handlar ju knappast om mig)! Han var en av de vuxna,tror jag. Hans facebookprofilbild såg ut som en vuxen och det stog att han var född 1977 eller något.. Han stog typ i raden längst fram men hoppade i vattnet innan låtsaspolisen började skjuta. Lycko honom, han skulle ju liksom dött annars! Hemskt! Alltså J****VLAR vad hemskt det var! ÅÅh!

Kram upprörd Andiii :)

Ordförklaring: Massaker(inte helt säker..) - När man typ dödar jättemånga och nej jag vet inte riktigt hehe!!Puss :D

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards