andilove

Alla inlägg under juni 2011

Av Andrea - 19 juni 2011 21:58

(Ni har väl hört den här också,men jag publicerar inte låtar för att ni ska lyssna på något ni aldrig hört förut utan för att ni får höra på vad jag gillar!)


Av Andrea - 19 juni 2011 21:46

Du kanske har hört den , men än sen då! Det är jag som bestämmer om vilka låtar som ska publiceras! Da- skoja bara!

Av Andrea - 19 juni 2011 21:09

Har ni inte kikat in Linns blogg (http://minegnaplats.blogg.se/) så är det bäst att du gör det!! 

Linn är en jättesnäll tjej jag känt sen sexårs,vi har tyvärr inte längre någon jättebra kontakt så därför är jag jätteglad att hon har sin underbara blogg där hon berättar om sin vardag,smink,mode,frisyrer(hon ger er tips),har tävlingar och mycket mer skoj!!

En förhandstitt på hennes blogg:

   En bild på henne:   Genom att klicka på någon av bilderna eller på länken kommer du till hennes underbara blogg ♥

Hoppas du trivs där , för det gör jag!!

Av Andrea - 19 juni 2011 19:55

Hejsvejs bloggen! Just nu är jag hemma hos min mormor,hon fyllde år igår och vi var ju på landet då så nu firar vi henne! Eller vi och vi ,det är bara jag mamma och pappa här(förutom min mormor och morfar) =D
Här kommer en bild från igår,när jag var på Stenmässa i Kopparberg - Bergslagen

  Förresten den stenen han slår in är den jag köpte,men jag kommer hem om ungefär 20 minuter och då får ni se mer bilder! Får ta dem med mobil eller webbkameran,för jag tror att jag glömde min kamera på landet! I så fall så får jag ta den på Torsdag,då åker vi dit igen! Då blir det dålig uppdatering igen =(
Men internet är jättetrögt! Ni som bloggar på bloggplatsen vet att man måste fylla i en säkerhetskod när man ska logga in , den blir som en bild man inte kan se ni vet!
Men nu måste jag sluta blogga men bara så ni vet så har jag inget tema som jag tänkte,istället så kommer Legacy på Måndagar och varannan Onsdag , ifall att jag hinner! Och jag vet att det ska vara liten bokstav på måndag och så men jag har en reflex som gör stor bokstav!!

Kram Andiiiii!♥♥♥

Av Andrea - 18 juni 2011 18:51

Hejsan bloggen ! Idag har jag varit i Kopparberg på en stenmässa! Jag samlar på stenar , nämligen! Fast inte typ stenar som ser ut som vanliga stenar med typ en färg innuti(som är en äkts färg,inte målad) utan mer coola stenar som ametister och sånt! Jag köpte tre stenar idag,inte så jättemycket, men jag har jättetur enligt mig själv! Min kusins mormor och morfar(min morbrors frus föräldrar) kommer från Ryssland och varje år kommer de till Sverige och ger mig stenar!! Det är jättesnällt tycker jag! De har redan kommit i år, i Mars tror jag det var,och då sa de: "Ta det här godiset nu"(fick godis,synd att jag gar godisförbud för det såg gott ut,sorgligt nog är det typ inte surt godis men ändå) "och så får du stenar när vi kommer i sommar" och de kommer snart ! Wihoo! Men jag tycker de är jättesnälla för jag får jättefina stenar av dem! Förra året fick jag en lila ametist och bergskristall(den är inte lila) och de var ganska stora stenar! Kan visa min lilla(har ganska lite stenar ) stensamling i morgon när jag kommer till Sthlm igen!Idag vet jag inte riktigt vad de stenar jag köpte heter så ni får nöja er med att jag köpte en liten bit bergskristall ! Den var billig , 30 kr, så jag tycker inte det gör något att jag redan har, förresten så kommer den jag redan hade från Ryssland och den här från Brasilien typ! Förresten om ni undrar som jag samlar på något annat så är det Souvenirer!Hmm.. Nu fick jag en idé! När jag åker utomlands ska jag försöka hitta/köpa stenar! När jag bodde på Gardini Naxos,i Sicilien så fanns det ett litet museum eller vad man ska säga,med gratis inträde, som var ett mineralmuseum! Det var ungefär på vår gata så vi gick in där en gång! Och när vi var där så åkte pappa och Abtin till vulkanen Etna så därifrån har jag lavastenar :)Okej nu ska jag gå, inte kul med för mycket text när man inte kan ha bilder =(Kram Andi

Av Andrea - 17 juni 2011 22:34

Hej bloggen! Nu är jag på landet!! Eller jag kom egentligen tio i åtta men jag har inte hunnit blogga sen dess! Eller hunnit och hunnit, inte haft lust är väl mer passande :) Tog precis en bild men menyavdelningen på skapa inlägg har inte kommit upp!! Sorgligt! Ska försöka sen också bara så ni inte tror att jag strunta i er eller något!! Förresten orkar inte svara på kommentaren på svara kommentarstället så jag svarar på Emelies kommentar här när jag ändå bloggar! Ska liksom fixa 2 låtar och sen lägger jag nog ner datorn, eller i alla fall bloggplatsen!!Så här kommer svaret!Fråga:emelieFredag 17 juni 15:53hej andi varför gorde du en svart grej över dina ögonSvar: Jo Emelie,på den tiden ville jag inte visa mig själv så jag bestämde mig för att visa mig själv men inte ögonen! Fast nu är det ju inte så!!Förresten internet är så segt så Youtube kommer inte upp =( Så ni kan ju själva söka efter leta efter låten, har inte valt godnattvisa än!Vi hoppas att det går imorgon!Kram och godnattkram Andrea

Av Andrea - 17 juni 2011 16:53

Hej bloggen! Idag åt jag lunch på klubben och sen gick jag hem och väntade på Clara ! Sen kom hon och vi körde Sims 3 och lite sånt! Sen  så  gick hon för en stund sen och då gjorde jag en design ni kan ha tills nästa,den med penna var ju skum och nu är den insatt! Men nu ska jag till landet så jag måste tyvärr säga hejdå!
Förresten,dagens bloggtips är Keelas blogg - http://keela.se/ 

   (Klicka på länken eller bilden)

Jättebra tycker jag!
Förresten inatt så gick inte Piggi och Tingeling i sina burar så de väckte mig genom att sitta på gardinstången och prata i morse!! Jobbigt! De var ute i 13 timmar för de gick inte i sin bur förrens klockan var 10 typ! På morgonen alltså!
Kram Andrea-med för lite sömn !!

Förresten nu har Emelies blogg fått inlägg så kolla in den nu,lite bättre än förut!

http://emelieloveforever.blogg.se/


  Nu måste jag verkligen gå på toa och sen blir det ju Landet osm sagt så tjabbadabbadoo!(nördigt hihi)

//Andrea♥ 

Av Andrea - 16 juni 2011 21:32

Vet inte om jag haft den här låten förut! AJa nu har vi den!

Har spelat en tragisk kväll i Legacy1

Godnatt,sista inlägget för idag


//Andi♥

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards