andilove

Alla inlägg under juni 2011

Av Andrea - 24 juni 2011 14:45

Vill bara säga glad midsommar igen !! =)

Nu kommer dagens låt 

'Detta är också tidsinställt ! =)

Kramis Andi♥

Av Andrea - 24 juni 2011 14:00

                                           Tidsinställt!

Hej bloggen! Det här är ett tidsinställt inlägg eftersom jag nu säkert firar midsommar med min familj och för att internet är så segt!

Det kommer dyka upp några tidsinställda inlägg tills på söndag ,då jag kommer tillbaka till Stockholm!

Men ni ska väl inte sitta och uggla i det här dåliga/bra vädret! Ut och hoppa eller ät jordgubbar med grädde eller något! Vet inte vad det är hos er men enligt klart.se så kommer det vara 18 grader idag!

Nåja! Nu måste jag gå , säger vi! Nej men jag måste det när jag skriver!

Kram Andrea och glad midsommar!

Av Andrea - 23 juni 2011 19:22

Nu sk jag åka till landet så bye bye! Vet inte om jag hinner med något inlägg  annars så kommer det 5 inlägg!

Så byebye!
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 23 juni 2011 17:30

Så! Orkade inte skriva OCH ta bilder så jag körde med videoinlägg istället :)
Så..nu ska jag göra något,,kanske lukta på mina body butter´s hehe :P
kram Andiii♥ 

Av Andrea - 23 juni 2011 14:21

och det ska ni veta! Har precis lagat "prima" spaghetti med tomatsås!:) Bara det att spaghettin blev hård och smakade mjöl och och jag hittade inte löken till tomatsåsen förrens det var försent hehe... Jag åt typ 25 tuggor.. Inte bra! Men jag är inte hungrig längre,man blir mätt av mjölig spaghetti och tomatsås! Tomatsåsen var ganska bra men dess smak kunde inte få spaghettin att bli smakfull!
Nu ska jag göra en dipp till mig själv! Vadå bara jag som gillar att äta dipp utan chips?? Förresten..jag har ett tips till er! Köp inte massa onödig dippgrejs utan ta bara lite mynta,dill,svartpeppar,oregano,timjan,salt,basilli
ka och blanda med din gräddfil eller youghurt(inte vaniljyoughurt!)

JA nu vet ni att jag inte är bra på spaghetti!
Hehe!
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 23 juni 2011 11:36

Tjena mors bloggen ! Idag skulle ju Linn komma hit men hon kände sig sjuk så hon kunde inte komma =( Nåja ..det ger mig mer tid att göra andra grejer! HAr till exempel häftat alla pappas kvitton på papper nu så han kan sätta de i någon pärm!

Det fick jag 30 kr för och så fick jag 30 kronor igår för att sortera! Och sen efter lunch ska jag nog dammsuga! De får jag 50 kronor för! Och efter det går jag väl till The Body Shop och köper body lotion ! Ska se vad som luktar godast! Tar förmodligen Sweet Lemon eller Strawberry :)
Nåja,nu ska lilla jag spela Sims! Legacy är den roligaste familj jag haft typ men också den stressigaste(ni vet inte vad som händer så ni fattar inte hehe,ni kanske tycker den är astråkig menmen jaja)

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 22 juni 2011 22:12

Tjeena bloggen ♥ Nu sitter jag och chattar med Linn men ska snart sova!
Idag har jag sorterat min pappas kvitton i 2 och en halv timme! Fick verkligen ont i huvudet! Får 30 kronor för det,sen så får jag 30 kronor han är skyldig mig,sen imorgon ska jag häfta kvittona på papper och det får jag 30 kronor för och så så ska jag dammsuga några rum i vår lägenhet och för det får jag 50,alltså totalt 140 kronor och det är bra för jag tänker köpa ett bodylotion på Body Shop och de kostor 145!! Och det har jag ju(asså en 5.krona) Och så har jag rensat lite i min garderob,nu är en Lidl-påse full av kläder som ska bort,men jag är inte klar med garderoben än! Och en bra sak är att när jag slänger massa kläder får jag ju nya :)
Men asså jag är inte så himla intresserad av kläder men det skadar ju inte att ha fina kläder..men fina kläder som är obekväma är sugiga!
Okej nu ska jag sluta babbla om bodylotion,pengar och kläder..men vet ni jag har godisförbud och vid nyår får jag 1200 kronor..haha jag skoja!

Men jag har inget mer att säga så jag får väl säga hejdå!
Förresten vet inte om jag bloggar imorgon men jag kommer blogga under helgen,med tidsinställda inlägg fram tills söndag eftersom jag kommer vara på landet! Okej nu ska jag sluta hejdå! 

Godnattkram Andiii♥

Förresten imorgon kommer Linn hit :)

Skapa flashcards