andilove

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Cykeltur :)

Av Andrea - 6 juli 2011 13:55

Hej bloggen! Idag vaknade jag klockan  10, var inne lite på datan,åt frukost och sen gick jag och cyklade i en timme lite fram och tillbaka  nära Barnhusbron, fast .. jag cyklade tillStadshuset också,men det var bara för jag inte visste vart jag cyklade, men imorgon ska jag nog cykla till Stadshus kajen! Och sen kom jag hem och duschade och gick till BK och åt lunch.Nåja, jag tog lite bilder också,här kommer de!

   Först tog jag en zoomad bild på ankorna men sen så matade några de och då var det enklare.   Här började de mata.   Och här  var brödet slut :P Nästan bara ankbilder men det är ju alltid något,dessutom var det 2 icke-ankbilder! Men jag kommer cykla åt ett annat håll imorgon ochdå blir det annorlunda bilder!


Kram Andiii♥ - See you later alligator

 
 
myra\\\'

myra\\\'

6 juli 2011 15:20

kul att du var med och tävlade!
kika in på min blogg och kolla om det var Du som blev veckans blogg :)

xx

http://catw0man.devote.se

Andrea

6 juli 2011 15:35

Vann tyvärr inte :P Men säg gärna till om du har tävling igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards