andilove

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Legacy del 8,som tidigare var del 7,med ny text!

Av Andrea - 28 maj 2011 21:22

 Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6 ,Del 7


 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!


Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex :


* telefonen ringer* !


Ord som är som vanligt. Alltså såhära :Linda gillade inte maten! Betyder att det är berättarrösten som berättar!


Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

                                                                                                                   

  Ett par dagar har gått sen sist och fallet med Cornelia är avslutat!                                   Efter hon hade duschat så pratade hon med en ortsbo..Hennes klient ville se om någon ville dejta henne !

Gubbe:- Dejta Sienna Miller!? Hahahhahaha..Är det dolda kameran eller?Var har ni gömt den? Kameran alltså.                                        -Det här är inget skämt...                                                  -Jaha! Jag dejtar henne inte i alla fall..        

 Annan människa: Dejta Sienna? Nej tack.Avstår nog..och akta dig med att trampa på mitt gräs då anmäler jag dig till polisen!

-O..okej..    

   Christopher: Nej tack jag vill inte dejta Sienna..                            "Stackars Sienna,INGEN vill dejta henne!"                                   -..Men min granne Gobias vill dejta henne så det är inga problem ..jag dejtar hellre..

"Gobias,Det Svinet! Nåja jag fixade en dejt åt henne i alla fall! Jag får ju 500 kronor och då kan jag köpa mig en ny säng och dusch!" 

-..Ja..jag dejtar hellre dig SelliJelli(smeknamn,konstigt I know!)           -Va!..Jag menar det är helt underbart! Ingen vill nånsin dejta mig förutom svin som är bedragare..Pengar ! Allt i deras hjärnor!-Selena , du är anledningen till varför män blir förälskade                   -Åh Cris(smeknamn)! Har du en krona? Jag lovade min mamma att ringa när jag blev kär ♥-Haha du är rolig du Christopher :) Men jag måste gå! Klockan är 03.00 Men du,vi ses imorgon va?

-Säg när så säger jag var ;)
-17.00

-Poolen :)
-Hejdå!

-Hejdåå! Väl hemma så somnade hon på direkten :) Morgonen startas bäst med en dusch.Så sa alltid hennes mamma ! Därför startade hon de flesta mornar med duschar!På gatan drogs hon ner i ett bråk.. Hennes förra klients misstänkte!
"Livet är tufft som dektektiv!" "Hmm! Lustigt! Klockan är prick 17.00 och han är inte här!"                "17.30....17.45...18.00....! Var i allsin darär den där pojken? Han är väl inget svin som Gobias..? Vad var det mamma sa om män!" Efter en och en halvtimmes väntande så gick åkte hon hem! Frustrerad och arg!"ÅÅÅÅÅÅH! JAG ÄR URHUNGRIG! DET SKA BLI GOTT MED MAT!!"Taxuchaufför: - Åh! Så är det du som är den kända Selena Legacy?? Hur blev du känd igentligen..hm låt mig tänka!                                   -Mina deckarkunskaper!                                                       -Nej juste ! Du fixade Sunset Valleys bästa och kändaste och hetaste romans! Mellan Sienna Miller och Gobias!   Visst stämmer det !              "Hetaste romans?! Vad dillar han om?!"                                       -Kan jag få din autograf? Eller en dejt åtminstånde! *Skrattar*            -Lägg av ! Jag är INTE på humör! " Dessa taxichaufförer"                 "Dessa "superstjärnor"! Bättre var det innan !"                                -Men jag måste veta vad du ska av!                                            -Biblioteket!                                                                   -Okej! Då blir det 112 kronor och nu kan du stiga av!                        -Ok!                                                                           "Surpuppa""Då var det fixat! Men de ända jag kan tänka på är det där den jobbiga taxichaufförn sa"


"Måste gå på TOA!"-Ja då  har jag fixat 12.000 kronor åt dig..Får jag fråga varför du ska ha dem?  

Morgana: - Jag ska shoppa  för de!

-Men din man är ju rik!

-Meh! Fattar du inte? Han vill ju inte att jag ska shoppa för pengarna!
Han vill att jag ska hålla på med aktier! Inte shoppa! Han tycker det är onödigt!
"Jag med"

-Hejdå

-Hejdå!            "Åh! Efter en lång dag behöver jag en kaka!"        "Åh! Min nya säng och dusch har kommit! Äntligen""Jag tar en dusch i min nya fina säng :)!"                                                                                                                       Slut! Nu är alla problem fixade och imorgon kommer del nio ;)






























































































































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards