andilove

Alla inlägg under juni 2011

Av Andrea - 27 juni 2011 21:27

Just nu är jag ARG! Någon har låtsats kommenterat med mitt namn , med min andra bloggadress(andypandycool alltså) men den kommenterade inget dumt då! Men sen kommenterade den en (enligt mig) DUM SAK med en annan persons namn! Och jag såg att den skrivit med annorlunda ord(inte som hon brukar skriva) och en annan adress! SÅ jag fatta att det inte va hon! Och personen skrev liksom så här från hennes(Amelias) Kn***a dig Sanne..asså sånt är oschysst! Och den skrev hela ordet inte kn****a ... asså sånt är så j'*vla taskigt tycker jag! Att använda nån annans nam! Och jag KÄNNER en som gör det för att få fler kommentarer,men alla kommer från samma ip! Och hon säger att hon har 50-70 besökare varje dag,men hon har 5-20.. och hennes besökarrekord säger hon är 150..det är 28..så himla falskt!
Aja,nu kommer dagens låt

 Kram Sura Andiii♥

Av Andrea - 27 juni 2011 13:38

Eller i alla fall tjejen hehe :) Hon var(enligt mig) bättre än Bruno Mars :)

Och den här är fett kul :)

Nu ska jag gå till Celine,kom nyligen hem efter att ha varit på Jensen´s :) Det tog typ 1.20 h tills maten kom! Och vi åt typ i 40-50 min..så det tog sin "lilla" tid :)

Kram Andiii♥

Av Andrea - 27 juni 2011 11:45

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12

     Lite ändringar eftersom Zachie är död!

 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!


Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !


 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten!


 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

   Christopher -Idag är ingen vanlig dag för det är Selenas födelsedag!! Hurra,hurra,hurra,hurra!!!!Grattis älskling! Nu blir du 57! Och du kan inte använda hårfärg längre! Ditt gråa hår kommer nog snart fram !

"Eller inte..vi får se :)" " Hmm! Nu tycker jag att jag borde måla en tavla! Kanske en födelsedagspresent till Selena..Hmm nää! Behöver pengar! Och köparna blir sura!"   Selena åker hem till några människor för att fråga lite grejor med jobbet!   Där blir hon vittne till en vampyrdöd! visst är det synd om simmen som inte drack något blod men stackars baby-barnet!Hur som helst så åkte hon hem! Willie : -OOFTA!! Mamma och pappa glömde och gratta mig!! Bara mamma! Hallå jag finns! Och jag blev tonåring faktiskt! 


Några dagar senare blev Willie överlycklig,för en jättesöt och snäll tjej med namnet Lovisa bjöd ut honom på en dejt till stranden!

Lovisa: - Jag har hört att du är söt,men ingen har berättat att du är så snygg ♥

Willie,som aldrig tidigare varit kär,var förvånad över att sistaårseleven Lovisa ville dejta honom , så han bara stammade något till svar!

-Sssöt...ssnygg..inteee....jag..du..


-Åh! Jag gillar killar som spelar svårfångade,alla killar i skolan är så lättfångade, de vill bara ha mitt utseende,men du Will(smeknamn),du är annorlunda! Kom så drar vi hem till dig innan polisen tar oss! Klockan börjar närma sig 23.00 och jag tänkte att jag kunde sova över! Om det går såklart!

"Sova över..mig..Lovisa..annorlunda.."   Men efter några timmar så slappnade han av och de hade det riktigt mysigt!Men något hände vid gryningens timmar,han blev nervös igen

-LLovisa..vill..du..gå..på skolbalen..mig..? Så mycket lyckades han pressa ut ur sin mun..

-Såklart jag vill Willie! Du frågade ju tidigare om vi var ihop och jag svarade ja!! Jag trodde det var självklart!"Jippieeee!! Genom att lösa det här fallet har jag befodrats till Privatdektektiv!Det bästa man kan bli!! Wihoo"Hemma så blev Lovisa och Willie kärare än någonsin! Och snart skulle det bli bal!-Åhh! Lovisa! Det finns inget vackrare än du! Jag älskar dig med hela mitt hjärta! 

-Och jag dig med mitt! I♥U Willie Legacy !!



                        Slut! Nästa del kommer på måndag! 

Av Andrea - 27 juni 2011 11:11

Ni kanske tycker att den verkar dålig men det är den inte! Döm inte boken efter framsidan,säger man ju! Ni kan ju åtminstonde lyssna på den,lite i alla fall :)

Nu ska jag ta en bild tror jag,till headern alltså, så den snart kan komma hit :)

Kram Andiii♥


Update: Suck! Har ingen kamera att fota med ! Irriterande! Kanske kan jag ta familjens.. men nu är det dags att börja bege sig till Burger King där jag möter mamma och sen går vi till Jensens :) Ja,så ni märker att Legacyn som kommer 11:45 är tidsinställd,eftersom det är då jag ska möta mamma..

Ska bara borsta tänderna först! :)

Av Andrea - 26 juni 2011 22:40

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän?
 Ofc! Säg hej till blivande klass 5b :D

Fått ditt hjärta krossat? Jo - men av en "kompis"
Träffat någon som förändrat ditt liv? Kan man säga om man redan kände dem?
Fått reda på att någon har pratat om dig? Aa 
Kysst en kompis? Näee

RANDOM:
Vill du ändra ditt namn? Nej 
Vilken tid vaknade du idag? 9 haha! Men jag läste klar min ett år gamla bok(börja läsa den igår,435 sidor :P)
Vad gjorde du igår runt midnatt? Gick och la mig!
Någonting som du längtar till? Frankrike!
Senaste gången du träffade din pappa? När han va i mitt rum senast
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv? Vet inte, inget speciellt tror jag!Eller... 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens? Nej tror inte det!
Vad gör dig irriterad just nu? Det är sommar... men det är kalllllt!?!?
Skostorlek? 34/35
Gillar du bananer? Neeeeeeeeeej
Hatar du någon? Självklart! Står inte det skrivet i min panna?
Vad köpte du senast? Vet inte!
Vad åt du senast? Söta körsbär!
Är du rasist? Nej! ALdrig i livet !!!

DIN FÖRSTA:
Operation? Har inte gjort nån!
Piercing? Ingen , inte ens i öronen!
Tatuering? Ingen
Bästa vän? Märta,på dagis :D
Sport? Fotboll..Eller kanske den dåliga dansen jag gick på på dagis..
Husdjur? Har bara haft ett djur(örutom guldfiskar) och det är undulater :)



DU:
Vart bor du?
 I mitt hem
Gillar du ditt namn? Ja
Vad gör du på fritiden? Inget på sommarlovet !

FAVORIT:
Mat? Lasange 
Dricka? Vatten och apelsinjuice,faktiskt!
Färg?Turkos,lavendel och nåt mer!
Musik? R&B ,hiphop och lite Reggae
Veckodag? Onsdag,föddes en sån hehe :P
Sport? Fotboll ,trots jag inte spelar det längre!
Godis? surt och hallonlakritsskalle h,och lakrits"
Artist/band? Har ingen favorit,men jag gillar Eminem,Rihanna,Katy Perry m fl.

ANTINGEN ELLER...
Sommar eller vinter? Sommar,och vinter hehe!
Rosa eller blått? Blått
Bada eller sola? Bada 

Så,nu ska jag sova!

Godnatt!♥

Kram Andiii♥

Av Andrea - 26 juni 2011 21:33

Är dock inte klar med den,har inte fixat en bild jag vill ha än hehe :P Men jag vet vilka kläder och hur den sak bli så jag fixar det nog imorgon1 Men allt är klart förutom headern så ni kan få se mitt "mästerverk"

Visst ser man bra :) Sa aldrig att ni skulle få se en bra smygtitt :) Räknas det inte med att visa några av bokstäverna och lite "fin" bakgrund eller vadå??

Haha ;P Vet inte varför jag har med en sak men kanske för det är kul :) För bloggen har inget med den och göra..

nåja :)

Strunt i !
Kram Andiii♥ 

     

Av Andrea - 26 juni 2011 21:19

Håller på med design! Fixar en för nu och en som kommer när jag har lust(kanskeimorgon hehe :P) Nej jag skoja,ska radera den andra!

Av Andrea - 26 juni 2011 20:35

Nu ska jag fixa med min sida på facebook!,Ni har väl inte missat: http://www.facebook.com/pages/andilovebloggplatsense/132913730122244?sk=wall hehe :P

6 personar gillar(wow,ironi) men jaja! Själva bloggen gillar 21 personer :D

Hejdå

Kram Andiii♥

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards